- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- Magisk
- És egy Tecno Pova 7 Ultra 5G is felbukkant
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doink
aktív tag
Content-re kéne váltania.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dilikutya #19 üzenetére
Azzal a motorral nem is működne a DX11. De ettől még a motor nem lesz jó, ezen pedig az explicit API sem segít.
(#20) huskydog17: Az X4 esetén ez eléggé valószínű, mivel nem éppen optimális struktúrát használnak. Lényegében van egy alacsony szintű leképezőjük, amihez tartozik egy magas szintű rendszer. Pont a fordítottja a jó, amikor a leképező magas szintű, és ahhoz csak alacsony szintű rendszerrétegek kapcsolódnak, a célzott API-k fölött. Ettől persze a motor még működik, csak mivel a rendszerréteg magas szintű, így már ebben meg kell határozni, hogy milyen típusú API-khoz illik. És ha explicithez illesztik, akkor arra már nem lehet jó legacy támogatást írni, hiába raksz még egy réteget a hardver elé.
Ma egyébként mindenki egy magas szintű leképezővel, illetve minden API-hoz különálló alacsony szintű rétegekkel dolgoznak. Ez az ideális minden érintett szerint... teljesítményben, karbantarthatóságban, támogathatóságban, stb.
Persze az X-eket szokás sokáig támogatni, tehát még akár át is alakíthatják a motor aktuális struktúráját. -
Dilikutya
félisten
válasz
huskydog17 #18 üzenetére
Akkor próbáld elképzelni, milyen lenne DirectX 11-el...
-
ONEFREE
aktív tag
Én csak azt tudom, hogy ami vulkan s játék az kiemelkedő sebességel fut!🙂
-
-
Baltazár123
őstag
Én azt nem értem, hogy ebből hogyan él meg a kiadó? Komoly fejlesztéseket csinálnak, de eladnak vajon játékot vagy miből fizetik a fejlesztőket?
Az biztos, hogy arcvesztés volt, amikor kiadták, de nem tudom, hogy most ezzel mit kompenzáltak. Néztem pár videót egy mostani végigjátszásról és tényleg sokat fejlődött a játék, de ez a túlélő stílus, amihez most hozzájött, hogy bázist lehet építeni még mindig nagyon akció szegény és unalmas lesz elég hamar. -
a2d2
addikt
Nem követtem eddig ezt a játékot, így erről a VR támogatásról sem hallottam, de így már érdekes lehet a dolog.
Annyi a probléma hogy az Elite Dangerous jelenleg minden más játékot kiszorít nálam -
Apollyon
Korrektor
válasz
sz.balazs.95 #7 üzenetére
Hmm, pedig a linuxos steam kliensemben ott van a DOOM, abban a listában amiben a windows only játékok meg nincsenek. Akkor fel lehet telepíteni, de el sem indul?
-
-
bitblueduck
senior tag
Nekem a grafikus API-val soha nem volt gondom a NMS esetén, viszont azzal annál inkább hogy a bolygókon soha nem találtam vissza sehova
vulkan helyett tehetnének bele bolygótérképszerűséget, meg PC-re optimalizált irányítást.
valami konténer kinyitásához kellettek cuccok. beletettem pár kínkeservesen összegrindolt dolgot, aztán még visszakellett mennem az utolsó motyóért, de a bázisról nem találtam vissza, mert a marker eltűnt amikor először megközelítettem. itt ért véget a 2. esély amit adtam a játéknak, és ment az uninstall. -
Apollyon
Korrektor
Gondolom ez egyben azt is jelenti, hogy elérhető lesz linuxra... (?)
Egy ideig számomra ez egy nagyon kedves játék volt, de a tavalyi, next óta eltelt frissítések nagyon lebutították a játékot, abszolút nincs late game challenge. Mondjuk előtte se nagyon volt, de most már végképp nincs, pedig nagyon úgy ígérte magát a játék hogy ez lehetne akár egy HC sci-fi game, némi chillel. Legalábbis én úgy érzem időközben változott a célcsoport.
Többek kötött meg egy only chill RNG techdemó lett. Az mondjuk fix, hogy a dev csapat nagyon odatette magát, és nem hagyták magára a játékot.
-
Polllen
félisten
Én azt hittem, ez a játék már kimúlt.
-
huskydog17
addikt
Miért gond ez? Csak post launch patch esetén lehet írni Vulkan támogatásról?
Ez pont, hogy még egy nyomós érv egy hír mellett, hiszen nem sok Vulkan only motor van a piacon, ha jól tudom rajtuk kívül csak az id Software lépte meg a Vulkan only dolgot.Igen, OGL Linux alatt volt, Win alatt ha jól tudom D3D9.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #1 üzenetére
Az alapból Vulkan API-val jött, a korábbi részek pedig Windowson DirectX API-n futottak, legalábbis az volt az elsődleges.
-
huskydog17
addikt
Ennek örülünk. A végén még tényleg rendbe szedik ezt a játékot.
Amúgy az X4
oundations-ről miért nem született egy hír? Úgy értem az Egosoft is Vulkan-ra váltott, szintén OpenGL-ről, erről azonban nem láttam a PH-n semmilyen hírt, szerintem arról is lehetne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nintendo Switch 2
- Milyen okostelefont vegyek?
- BIOS frissítés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest