Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrChris

    nagyúr

    válasz BlackSoft #25 üzenetére

    egyrészt sehol sem olvastam a profi felhasználást, de maga a képi világ biztosan megtalálja a helyét. Mint ahogy a time stop forgatás is akciófilmekben, vagy a time frozen videóklippekben.
    Másrészt tudatos tervezéssel megvalósíthatónak látom a profi eljárást. Pl az általad említett steadicamet használva (de lehet még arra sincs szükség) és rajta 4k géppel rögzítve tudatosan előre tervezetten komponálva, lehetne igényes is.
    Ilyet csak gyorsított steadicammal készítve nem lesz dróton húzott élményed.
    Persze lehet steadicam felvételt gyorsítani és azt újra szoftveresen stabilizálni, de továbbra sem lesz igazi 'drótélmény'. Mint ahogy steadit sem lehet helyettesíteni úgy, hogy 'majderősen fogom a kamerát' :D
    Harmadrészt ahogy orbano is írta nem kell eszközöket beszerezni, elég a szoftver+gép és akár egy korábban nem is e célból készített felvétel.
    Negyedrészt ez egy klipben, filmben csak rövid effekt lehet ami több kompromisszumot szokott elbírni.

  • MrChris

    nagyúr

    válasz BlackSoft #21 üzenetére

    már csak azt nem értem hogy jön ide a steadycam?
    Ha felteszed a sisakra a nagylátós gopro-t és letekersz a János hegyről, majd felgyorsítod hyperlapsel annak mi köze a testre erősített/kézben tartott steady rendszerhez? Valamit nagyon összekevertél!
    Ha steadyvel végigszaladsz a belváros kis utcáin és az eredményt felgyorsítod (mert ugye a hyperlapse egy mondhatni új vállfaja a timelapsenek) alig fog különbözni az eredmény attól mintha nem használtál volna steadyt! Egy rángatós néhány másodpercig nézhető effekt lesz. De ha ráengeded a hyperlapse-t amit a példavideóban láttunk, (és ehhez nem kell glidecam-rendszer) hát el lehet képzelni milyen faxául nézne ki. Persze majd ha minden mobilban lesz, akkorra sajna hozzászokunk...

Új hozzászólás Aktív témák