Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz MK VII #93 üzenetére

    23 eve nem elek Magyarorszagon. Magyar tudasom megkopott. Vancouverben csak angolul beszelek.

  • sayinpety

    tag

    válasz Fiery #58 üzenetére

    Szerintem nem lenne koltseges CUDA. D3D12-CUDA GPU buffer share kell. Velemenyem szerint nagyobb koltseg PCre alternativ algoritmus. Sajnos szerencsetlen helyzet van. Ami consolenak jo, rosz Geforcenak. Intel meg roszabb helyzetben van. Nekik minden rosz. Kiado elobb finansziroza meglevo algoritmus portolasat mint uj kutatast. Am lehetseges, hogy nem finansziroznak semmit. Ha csak simple effect, akkor ki kell kapcsolni PCn. Legolcsobb(tm).

    PC market share erdektelen. Celplatform szamit. Multiplatform cimnel PC-XO-PS4 share. PCt nem helyezzuk a console ele.
    Szemely szerint GCNre dolgozok. Mas architecturara nem tudok jol optimalizalni. Intel megteszi helyettem. Ha nem tudok donteni es Intel, Nv nem segit megirom GCNre. Nem jo dontes, am mast nem tehetek. Feltetelezem jo lesz.

    Async compute szamomra nem problema. Specialisan hasznaltam (software tessellation) CUDA nelkul. Egyetlen bajt signals/fences update jelentett. Geforce csak lista vegen kepes frissiteni, am a GCN kepes surun. Vegul tobb updatet hasznaltam. Nem kell felni extra overheadtol!

    Velemenyem szerint egy eves tavon nem problema async compute. Ma meg complex fragment shadereink vannak. Ket eves tavon problema. 2017re 70-30% compute-graphics pipeline aranyt szeretnek complex compute shaderekkel. En tervem meg konzervativ. Hallottam hogy 100% compute pipeline is lesz.

    Intel, Nv szamara egyedul VR a valodi problema. Abban AMD mas kategoria.

Új hozzászólás Aktív témák