- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibe1
addikt
Akkor használd nyugodtan, szerintem egy lukas piculát sem ér, csak az időmet cseszi el.
Miután sikerült átjutnom rajta (tippje se volt mit akarok konkrétan, nem volt olyan opció ami nekem kellett volna), az ügyfélszolgálatossal kb. 5 perc alatt simán megoldottuk a dolgot." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
yerico
senior tag
Vanda egy hülye p...csa, rohadtul idegesít, rabolja az időmet, ahelyett, hogy kapcsolná az ügyintézőt.
Egy valid példa:
-Miben segíthetek?
-Nincs telefon, nem működik.
-Tehát új szolgáltatást kíván igénybe venni?
-Nem, mondom nem működik a telefon.
-Ismételje meg, milyen szolgáltatással van problémája!
-Telefon.
-Internet?
-Mondom telefon!!!!
-Ön tehát új szolgáltatást kíván igénybe venni?
-Nem bazdmeg, szervíz kell.
-Ismételje meg, milyen szolgáltatással van problémája?
-Mivel bazdmeg, elromlott a csillagrombolóm, mi bajom lenne?
-Kapcsolom az ügyintézőt.... -
Tigerclaw
nagyúr
Nekem sosem volt gondom a tenyleges ugyfelszolgalatukkal, de magaval a szoftveres/telefonos keretrendszerrel, meg a honlapjukkal rengeteg alkalommal. A honlapjuk bongeszonkent mashogy mukodott, pontosabban inkabb nem mukodott. Az telefonos rendszeruk csak az ember idejet pazarolta, illetve csucsidoben sokat kellett varni.
Meg nem probaltam ki ezt a Vanda-t, de most nem is vagyok elofizeto. Azt viszont alapbol elitelem, hogy lecserelik az embereket AI-ra, akar mukodik, akar nem. Szoval felolem felfordulhat az osszes vezeto/tulajdonos aki ezt behozta.
Inkabb halozatfejlesztesre koltenek a penzt, nem idiota szoftverekre... es mondom ezt ugy hogy programozo vagyok.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Corleone33
aktív tag
először szerintem a technológia jusson el odáig, hogy az ilyen automata ügyintézőbotokkal való kommunikáció közben nem akarod a fejedet a falba verni mert nem képes megérteni hogy miről pofázol neki.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
hiába okosítják ha az ügyfelek nagy része ugyanúgy azonnal élő ügyintézővel akar beszélni és nem automatával, függetlenül hogy a problémájához mennyire szükséges.
Jobb esetben azt ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát vagy személyesen robog be Telekom üzletbe elsírni a panaszát
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
csibe1
addikt
"aztán odakerülnek egy diák supportoshoz és megy a pislogás még 5 percig"
Vagy nem, mert nem kell egy "AI"-nek nevezett szutyokkal kínlódni ami fel se fogja mi a helyzet. Ha annyira kell a mesterségesnek nevezett intelligencia akkor tegyenek bele pénzt; mert ez így lófütyit se ér, hiába tapsoltok neki.
Azért, mert te meg waccamár valamiért seggreestetek tőle, másnak még nem muszáj; ha jól tudom." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "