- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corleone33
aktív tag
Ez amiatt is különösen vicces mivel az emberek nagyrésze szerintem ugyanúgy a lehető leggyorsabban át fog ugorni arra az opcióra amikor élő ügyintézővel beszélhetnek, szóval érdemben csak frusztrálóbbá teszik az ügyfélszolgálattal történő kapcsolatfelvételelt, de érdemleges megoldást nem nyújtanak.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
először szerintem a technológia jusson el odáig, hogy az ilyen automata ügyintézőbotokkal való kommunikáció közben nem akarod a fejedet a falba verni mert nem képes megérteni hogy miről pofázol neki.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
akkor úgy mondom hogy nekem mint ügyfélként nincs igényem arra hogy egy automatával beszélgessek.
Noha szakértőnek nem nevezném magam, de picit több fogalmam van az informatikáról mint mondjuk özv. Mari Néninek akinek az internet maga a fekete mágia és a számítógép egy misztikus csodadoboz, azt meg kötve hiszem hogy Vanda nagy segítség tud lenni olyan problémáknál, ami túlmutat a "miért nem világít a wifi ikon a routeren" témakörökön
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
hiába okosítják ha az ügyfelek nagy része ugyanúgy azonnal élő ügyintézővel akar beszélni és nem automatával, függetlenül hogy a problémájához mennyire szükséges.
Jobb esetben azt ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát vagy személyesen robog be Telekom üzletbe elsírni a panaszát
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!