Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz k-adi #2 üzenetére

    Nekem sosem volt gondom a tenyleges ugyfelszolgalatukkal, de magaval a szoftveres/telefonos keretrendszerrel, meg a honlapjukkal rengeteg alkalommal. A honlapjuk bongeszonkent mashogy mukodott, pontosabban inkabb nem mukodott. Az telefonos rendszeruk csak az ember idejet pazarolta, illetve csucsidoben sokat kellett varni.

    Meg nem probaltam ki ezt a Vanda-t, de most nem is vagyok elofizeto. Azt viszont alapbol elitelem, hogy lecserelik az embereket AI-ra, akar mukodik, akar nem. Szoval felolem felfordulhat az osszes vezeto/tulajdonos aki ezt behozta.

    Inkabb halozatfejlesztesre koltenek a penzt, nem idiota szoftverekre... es mondom ezt ugy hogy programozo vagyok.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák