Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz csendes #53 üzenetére

    Az a baj, hogy ennek semmi köze az AI-hoz, egy szimpla fát kombináltak egy hangfelismerővel, utóbbi fel tud ismerni kulcsszavakat, majd a kucsszó alapján igen/nem alapon végigmegy a fán. A "nincs internet" nél összetettebb problémát ennek megfelelően értelmezni nem tud. Érthető a T-nek miért jó. Azért, mert így a hibabejelentés ezen keresztül megy, nem ügyintézőn keresztül. Az már kevésbé érthrtő, hogy simán az appon keresztül miért nem lehet hibát bejelenteni, meg úgy egyáltalán katasztrófa az app, illetve a webes felületen ninca automatikus hibajegy feldolgozás, hanem egy form vna, amit viszont emberek dolgoznak fel késve. Ezen csatornákon keresztül gyorsabb, gördülékenyebb lenne a hibabejelentés. Bár végülis az sem az ő idejük, inkább betették a Vanda chatwt az appba is, így nem kell normális interfészt fejleszteniük a hibabejelentésre.

    Mindenesetre 2021-ben valaki írta, hogy szar ügyintézőnek lenni, mert sokszor fogalmatlan ügyfelek bunkón viselkednek. Nos, aki ezen a hangfelismerős fán átverekszi magát, az még ingerültebb, gondolom azóta még durvább sztorik vannak...

Új hozzászólás Aktív témák