Hirdetés

Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    veterán

    válasz b4ndee #16 üzenetére

    Egy felhasználó nem azért felhasználó, mert ismeri a piacot. A gyártónak kell olyan brand, amit ismernek és nekik kell megnyerni a vásárlót.

    Vásárlásnál az eye-candy lesz úgyis a legfontosabb. Ha a benyomás, a szubjektív értékelés, ami kb. az első döntés pozitív, csak akkor jön a tudása, de sok esetben elég az, hogy jól néz ki, tud ezt-azt. erre jön a brand ismertsége, ahogy a példa is szemlélteti. a Nokia be van betonozva felénk, így nem csoda, ha a HTC-k kínai szarnak titulálják. Sokan nem ismerik, még ha ezt a fórumon meg is mosolyogjuk. Érdekes dolog ez...

  • stevve

    veterán

    válasz Z0C! #4 üzenetére

    Iagzából nem csak neked válaszolok:

    Ott volt indokként az is, hogy nem akarnak elavult telefonnal mászkálni. Ma viszont az okostelefon egyértelműen divattermék, így nincs ezen nevetni való. Az, hogy nem használja ki, egy dolog, attól még vehet olyat és használhatja. Egy telefon fő funkciója még mindig a telefonálás és a szöveges üzenetek, csak ezt sokan elfelejtik és hőzöngenek, hogy nem elég a 8-16 GB, meg hogy nem főzi le a reggeli kávét.

    Ahogy látom és a cikk is megerősít, elég sokan navigálásra is veszik, ezeknek szintén totál felesleges a marketen mászkálniuk, mint ahogyan az üzleti felhasználók igen nagy részének. Én magam például még a 14 letöltést sem érném el és egyébként is baromságnak tartom, amikor valaki például azzal érvel az Andoid vagy az iOS mellett, hogy mennyi app van a marketen. Csak kitartást tudok kívánni az ilyeneknek, hogy átnézze mindet és kiszemezgesse azt a néhány valóban hasznosat. Persze nem rossz, hogy van market, de közel sem olyan fontos, mint ahogyan beállítják. ezt ez a felmérés is alátámasztja.

Új hozzászólás Aktív témák