Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz MaraTóni #15 üzenetére

    +1

    Ehhez előbb meg kell oldani, hogy az egyszerű Fhd képet az Xe, legalább a dx11-es játékoknál a 60 FPS-t, stabil <<16ms render idővel teljesítse.

    Itt kicsit szabadjára engedve a fantáziámat: ebből a gpu-ból többet, mondjuk négyet közös memóriára fűzve, összepufferelgetve a kimenetet, négy Fhd-s képet egymás mellé rendezve, meg lehet ugrani A 4K/60Fps-es teljesítményt is, ami azért erős meglepődés lenne egy intel GPU-tól.

    Szerintem célnak, arra hogy közelebb kerüljenek a konkurenciához arra tökéletes lehet, és ezt abból főzhetnék ki, ami rendelkezésre áll.
    "csak" az alapokat kell még rendbe tenni, mielőtt hozzáfognak. Itt tartunk most. Olyan megoldást kell kitalálni a feladat ütemezésre, ami univerzálisan működik minden játéknál. De, csak egyszer kell jóra megcsinálni és ehhez a dx11 tökéletes alap lehet, mert már nem alakul át semerre, és a játékok java is végleges állapotban elérhető, ami így belátható mennyiségű munkát jelent.

    Egy jó kis "ragasztott" GPU-val, amit olcsó gyártani, csíkszélesség modernizálni, és apró mérete miatt képesek lesznek hozzá olyan gyors power managmentet csinálni, amit kiegészítve 60-as Frame limittel, és a sok kis hőforrás könnyebb kezelhetőségével, akkor akár egy laptopban is életképes lehet.
    És ha már van benne 4db gpu, és ha ép nem játszunk az "alap" 4K-s kijelzőn, akkor közülük háromnak feladatokat is lehet majd kiadni, úgy, hogy eközben nem áll bele a földbe az UX az asztal szaggatása miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák