- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Milyen okostelefont vegyek?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 3DMark esetében az eredmények játéktól való eltérésének alapproblémáját az adja, hogy a 3DMark nem követi a Microsoft ajánlásait, mert megpróbálja úgy kialakítani a működési modellt, hogy az egyik gyártónak se legyen hátrányos. De például ezt egy játék nem teszi meg. Azok a Microsoft ajánlásai szerint készülnek, mert a root signature specifikáció nem véletlenül nem fogadja el az összes formátumot közvetlenül buffer view bekötés esetén. Buffer viewet a 3DMarkon kívül egyedül a Rise of the Tomb Raider köt be közvetlenül a root signature-be. Függetlenül attól, hogy ezek az NV ajánlásai, az összes többi játéknál mellőzik ezt a modellt a fejlesztők, mert bizonyos pufferformátumok egyszerűen nem köthetők be közvetlenül. A specifikáció nem engedi meg, illetve a root signature modellt nem is arra tervezték, hogy közvetlenül buffer view legyen benne. És ez nem azért van a játékfejlesztők oldalán, hogy kiszúrjanak az NV-vel, egyszerűen csak úgy használják az API-t, ahogy azt a Microsoft előírja. Hogy ez az NV-nek mínusz 7-9%-os deficitet jelent ... sajnálják, de tervezhettek volna jobb hardvert is. Az AMD-nek és az Intelnek sikerült a Microsoft specifikációihoz passzoló hardverrel előállni a DX12 szartjára, tehát nem volt lehetetlen a feladat. Ettől a döntéstől nem lesznek öngyilkosok fejlesztők, mert annak egyébként komoly hátrányai is vannak, hogy közvetlenül buffer viewet pakolnak a root signature-be. Egy 3DMark megteheti, mert nekik van egy baromira fix jelenetük, és erre tökéletesen fel tudják készíteni a rendszert, hiszen legalább tízszer több időt szánnak rá, mint amennyit egy játékfejlesztő szánhat az egészre.
-
arn
félisten
Ez hulyeseg... a gyartok olyan termeket csinalnak, amit jobban el tudnak adni. A profit a lenyeg, nem az, hogy melyik bizonyos szempontbol mennyire eloremutato. Sw oldalrol... az nv termeke jobban eladhato, akkor arra fognak fejleszteni. Ki az az ongyilkos fejleszto, aki a sajat igazat erolteti, de emiatt kisebb piacot tud celozni?
Persze vannak szponzoralt cimek, de ott is pontosan tudjak, hogy ez mennyit er meg nekik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából halad minden. Csak ne várjatok ugrásszerű fejlődést, mert a további grafikai fejlődéshez a jelenleg motorok nem alkalmasak. Emiatt egy csomó eddig megszokott eljárást le kell bennük cserélni, hogy tovább lehessen menni. Ezeket a fejlesztéseket viszont nem lehet egyszerre megtenni, mert túl bonyolult lenne egy játék fejlesztése ennyire gyors előrelépésekkel. De ha megnézed, haladunk nagyon, mert idén már volt olyan játék, ami texel shadert használt, volt több olyan is, ami a kivágásra már GPU compute-ot vetett be, egy játékban default funkcióvá vált a GPU-s hajszimulálás. Szóval haladunk szépen előre, de most inkább alapozás történik a következő grafikai ugrásokhoz.
-
Ők leírták más szemszögből ezt a dolgot.Laikusként arra gondolj inkább,hogy jelenlegi 25%-75 % NV kártya részesedésben(Dedikált GPU) annak kell örülni, hogy NV-n jól megy és ettől AMD-n sem lassabb.
Volta megjelenésével ez változni fog, mivel ott más Architektúrát fog már alkalmazni Nv is, -
zseko
veterán
arn és abu85 persze, azért én sem gondolom hogy annyira fekete-fehér vagy egyszerű lenne ez az egész, mint ahogy leírtam. Csak laikusként az jön le, hogy az nv miatt nem halad semmi. Mert hiába lenne valami esetleg jobb, nem fogják alkalmazni, mert az nv nem tudja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak attól, hogy az NV-hez igazodnak az Intelnek és az AMD-nek nem lesz semmi baja. Ugyanúgy jól érzik magukat az utóbbi két cég hardverei, mintha a Microsoft ajánlása szerint készülne az alkalmazás. Az NV hardverei viszont nem érzik jól magukat a Microsoft ajánlásaival.
Az AMD és az Intel egyébként nem a teljesítményért ajánlja azt, amit a Microsoft, hanem azért, mert az NV konstrukciójával egy rakás formátum nem használható. Ez egy 3DMark esetében nem akkora gond, mert csak PC-s programról van szó, így építenek a használható formátumokra. Egy multiplatform címnél már világos, hogy nem fog menni, mert kellenek azok a formátumok is, amelyeket az ajánlott root signature modellel lehet elérni. De ha mondjuk ez nem lenne gond, akkor egy játék is inkább az NV konstrukciójához igazodna, mert az AMD-nek és az Intelnek ez nem fáj. Viszont nyilván nagyon fontosak bizonyos konzolon sűrűn használt formátumok, amelyekre optimalizálják a motort, így egy játéknál az NV húzza a rövidebbet.
Ha a 3DMark átállna a Microsoft ajánlott modelljére, akkor annyi történne, hogy az NV hardverei belassulnának úgy 5-8%-ot. De az AMD és az Intel hardverei nem éreznék meg. Ezek sokkal általánosabbra vannak tervezve, mint a GeForce-ok. Nem kellenek nekik speciális körülmények, hogy DX12 alatt működjenek.
-
arn
félisten
Ez nem igy mukodik... Egyreszt akkor meg a 3dfx volt az ellenfel, az ati nem nagyon volt tenyezo, es ezek sokkal fixebb beepitett funkciok voltak. Masreszt a 3dmark egy elkepzelt piaci mixre keszult, jelenleg kb 2:1hoz az nvk aranya, igy kisse fura lenne, ha egy olyan helyzetet szimulalnanak, ami a piac harmadanak kedvez (dedikalt gpuk). Mindegyik kartyara lehetne olyan kodot csinalni, ami a masikon megfekszik, de a fejlesztoknek az a celja, hogy egy jo kompromisszumot hozzanak.
-
zseko
veterán
Amikor négy szereplőből három ugyanazt mondja, mégis a negyedikhez igazodnak mert a hardvere (még) nem képes valamire és annak ez a jó, akkor az ilyenből számomra nem igazán az szűrődik le, hogy valaki nem részrehajló. Emlékeim szerint (ha rosszul emlékeznék akkor ez tárgytalan) amikor a T&L-t bevezették, akkor az ati vga-i hardveresen még nem tudták, csak az nv új kártyái. Ott se mondták, hogy 'bocs, de ezt most még nem tesszük bele rendesen, mert a másik kártyának ez nem jó, mert az csak szoftveresen tudja épp. Érdekes, hogy akkor nem volt gond, hogy a másik oldal még épp nem tudja, most meg az. Így nekem ez a teszt nem ér sokat, mivel nem tudom meg hogy az amd kártyák valójában mit tudnak, vagy hogy a dx12 valójában mit tud, mert csak egy 'butított' teszt fut le, és így az amd kártyákat 'nem hajcsa ki'. Persze hogy egy játékba ebből mi kerül bele, és ott az amd mit teljesít, az megint egy más dolog, de eddig jobbára csak az jött le (ha nem így van én kérek elnézést, nem naprakészen követem), hogy vagy nv támogatott egy játék, és akkor a zárt GameWorks miatt szív az amd, vagy nem teljes dx12 van, 'meraznvhardverilegmégnemjóhozzá' és gyengén futna rajta.
Szóval ha azt akarom megtudni, hogy mit tud a dx12, arra ez a program (az én szememben) nem alkalmas.Egyébként meg Boldog Karácsonyt mindenkinek!
-
Habugi
addikt
Csepp a tengerben, amikor buher van akkor rendre a Tesszeláció van elővéve amiben az NV kártyák sokkal jobbak. Ugyan a Polarissal most magukhoz képest elég szépet léptek előre ezen a téren de még mindig van lemaradás. Élnék a gyanúperrel h a Timespy pl a Firestrikehoz képest rommá lett pakolva Tesszelációval annak érdekében h ne az a kép rajzolódjon ki DX12 alatt ami egyébként kirajzolódna, kompenzáljon valamennyit. Viszont mint mondtam is engem már régóta nem érdekel a miért, elfogadtam évekkel ezelőtt mert ez bizony tendencia a Futuremark esetében, egyedül a mértéke az ami változó.
-
Habugi
addikt
Sehol nem gyorsulnak 200%-ot a pirosak, csak DX11-hez képest közelebb kerülnek a zöldekhez, mert utóbbiak hardveresen hurkábbak hozzá. Ez tény nem pedig tendencia kérdése, mint ahogyan az sem, hogy egyetlen más alkalmazás/játék sincs az új API alá ahol távolságot tudnának tartani a zöldek (illetve tán a TR ide sorolható, mint SzennyWorks játék), márpedig a Timespy az ilyen.
-
Na, talán így tisztábban lehet majd látni Switch teljesítményét is
-
Kolbi_30
őstag
És akkor most nem Nvre fogjak optimalizálni mint eddig? Vagy az marad?
-
arn
félisten
kicsit kovethetetlen lassan... jobb volt korabban az evenkenti kiadas.
-
Z_A_P
addikt
de a Time Spy-nál kevésbé terheli majd meg a gépet.
Ez miert jo?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gitáros topic
- Autós kamerák
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- Kuponkunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest