- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Légies iPhone halvány színei
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Google Pixel topik
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ragnar_
addikt
Persze a Real Time RT-ről van szó egy játék esetében, rendermovieknál már régen alkalmazzák. Viszont ugye jelenleg is van már olyan játék ami gyakorlatilag úgy néz már ki nagyságrendileg, mintha render lenne. Az RT lesz a jövő, de a hardverek miatt még extra erőforrást igényel. (Mondjuk emlékszem jó régen mikor kijött az Anizotrop filtering még a 4x is kb. befelezte az FPS-t, manapság már egy 16x-os beállításnál sincs különösebb hatása a teljesítményre.)
-
Ragnar_
addikt
Ha visszamész 5 évet az időben a Physical based rendering is nagy előrelépés volt látványban de az is 'csak' egy fizikai szimuláció, ami pontosabb eredményt ad az anyagféleségek fényvisszaverésére, szóródására, fényelnyelésére. Az RT ugyanez, csak pontosít a látványon a fényt modellezi pontosabban. Nem véletlenül rakják a tükröződő felületeket ebbe a demoba se. Anélkül nem annyira érdekes az RT.
-
Ragnar_
addikt
+ #30
Idtech említette a Doom eternal bejelentésénél, hogy a következő idtech kb. 10x geometriai részletességet tesz lehetővé az előzőhöz képes, úgy tűnik ezzel inkább a részletesség növelésének irrányába tart az id egyelőre. UE4 támogatja a RT-et, de a RT 'csak' pontosabb, mint a raszter grafika, nagy látványbeli ugrást olyan környezetnél jelent ahol kijönnek a RT előnyei. Pl. egy olyan SW scene ahol minden tükröződik, vagy tipikusan a scifik ahol sok tükröződő felület lehet. De szerintem egyelőre egy tesszelláció egy textúrán többet ad az általános minőségérzethez egy játékban, mint a RayTracing pontosabb fényviselkedés szimulációja. Mondjuk egy GoW4-ben vagy egy RDR2-ben mennyit tudna látványba lendíteni egy RT ? Annyit szerintem nem amennyi erőforrást igényelne. Én azt tippelném, hogy max a következő utáni konzolgennél lehet számítani a hardveres RT támogatására konzoloknál. (vagy esetleg a következő gen facelift verzióinál) PC-re szerintem talán a következő Navinál már lehet RT gyorsítás AMD oldalról is, addig ugye néhány címnél számíthatunk RTX támogatásra, a Frostbite játékokban pl. valószínűleg már kapcsolható lesz, bár az Anthemnél pl. nem említettek RTX-et egyelőre.
-
Ragnar_
addikt
Az RTX szerintem addig nem lesz 'szabvány' amíg az AMD is nem implementálja, és az akkor még csak PC, hiszen ugye egy RTX2070-2080 teljesítményű GPU nem valószínű a következő konzolokban. Persze a Microsoft annyiban partner, hogy ott a RT a DX-ben, valószínűleg valamiért fontos a Microsoftnak, vagy csak simán nem akarja útját állni a RT-nek, nem lepődnék meg egyébként, ha a Navinak lenne majd esetleg RT képes verziója, de azon sem, ha nem. Nem hinném, hogy a vevők nagyobbik részénél kritikus jellemző lenne az RTX, amíg ilyen gyér a fölhozatal, és a teljesítmény, bár lehet, hogy tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest