- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.
A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.
(#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
julius666 #10 üzenetére
A 11.1-ben ez az OpenCL driver van. A többi szolgáltatás az A-szériás Fusion megjelenéséig be lesz építve. A 11.2 MLAA-t fog tartalmazni hivatalosan a HD 5800/5900 kártyákhoz. A gyengébb termékek esetén ez még kérdéses. Az algoritmus működik, de nagyon a számítási kapacitásra épül.
Az OpenPhysics minden OpenCL 1.0/1.1 és DX11 API-t támogató terméken működni fog.
A szoftveres támogatás tekintetében, ha csak a DX11-es programokat nézzük, akkor az AMD 11, míg az NV 3 darab partnerprogramon belül támogatott játékkal rendelkezik. Ez az NV üzletpolitikájának köszönhető. A TWIMTBP program elsődleges feladata a Tegra platform ellátása lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB WIN
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest