Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dezz #12 üzenetére

    A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.

    A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.

    (#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.

  • julius666

    addikt

    válasz dezz #12 üzenetére

    Ehhez tegyük hozzá a gyengébbek kedvéért: Nvidián és a majdani Intel Ivy Bridge procikon is.

    Ehhez pedig azt tegyük hozzá, hogy elméletileg. :)
    A gyakorlat sajnos gyakran mást mutat mint az elmélet.

Új hozzászólás Aktív témák