Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekkGyver
aktív tag
válasz forumpista #17 üzenetére
Pedig ez egyszerű jogi kérdés! Amíg a gyártó azt nem mondja, hogy "Ő" a felelős, bármi gond adódik az önvezető technikával, addig az csak egy sima műszaki fejlesztés, mint az ABS, vagy az esőérzékelős ablaktörlő. Tudtommal még egyik márka autójával sem lehet A-ból B-be eljutni anélkül, hogy sofőr ülne a volán mögött! Persze majd annak is eljön az ideje, de addig még sokat kell fejlődni az iparnak.
És abban tévedsz, hogy az normális magatartás lenne, hogy a sofőr nem fogja a kormányt, meg üzenetet küldözget. Ha jól tudom még a Tesla is hangsúlyozza, hogy folyamatos figyelem mellett használható csak az önvezetés, és a kormányt is ezért kell időnként megfogni. Az, hogy te mindjárt egy Sci-Fi-be képzeled magad egy önvezető autóban, az nem a gyártó hibája. Sajnos jelenleg pont azok tehetik meg, hogy ilyen autót vegyenek, akik játéknak gondolják a technikát. Amikor már olyan olcsó lesz, és elterjedt, hogy te is megveheted.... na az még odébb van...Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...