- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
tag
válasz mekkGyver #13 üzenetére
"ezért én is azt támogatom, hogy terjedjen el minél gyorsabban, de a sofőrök felelőssége meg kell, hogy maradjon, mivel az autó még mindíg csak egy eszköz, amit a használója irányít, akkor is, ha az önálló döntéseket is hoz."
De ez igy nem fog menni.
Gondolj bele:
egyik oldalról tiltják a vezetés közbeni beszélgetést, a telefon b@szkurálást, lassan már azt is hogy az anyóssal beszélj mondván hogy eltereli a sofőr figyelmét, növeli a reakció időt stb. és ez balesetet okoz.A másik oldalról meg elvárnád hogy egy ember, akinek a keze nincs a kormányon, a lába nincs a pedálokon és a közlekedésnek semmilyen szinten sem aktiv résztvevője (bambul, zenét hallgat, extrém esetben elalszik), az közbe tudjon avatkozni olyan szituációkban amikor már annak a gépnek sem megy, aminek a reakció ideje, környezeti információja (lidar, infra stb) sokkal jobb mint az emberé... Nekem erről az egészről mindig a nesze sánta itt egy púp jut az eszembe...
Elég csak arra gondolni, hogyha mindkét kezed melletted pihen, és félre kéne rántani a kormányt 100-as tempónál, mennyi idő amig a kezedet a kormányra helyezed és ez idő alatt hány métert tesz meg a kocsi. Ha ez 0.5 sec, akkor 14 métert tettél meg ahhoz képest, akinek a keze a kormányon van, ami pont elég egy gyalogos kivasalásához.
Összegezve, ha valamit ma nem tudunk elvárni az aktiv emberi vezetőktől, akkor óriási hülyeség ennek a többszörösét elvárni egy passziv "utastól".