Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz Abu85 #41 üzenetére

    A parányi, alacsony felbontású 3DS annyi mint a prizmás vonalzó volt a suliban: szemfényvesztő gyerekjáték. A 3D kijelzőnek a látótér nagy részét le kell, hogy fedje az immerzió eléréséhez.

    Amíg nincs elég hétköznapos 3D tartalom a szappanoperától a ZS liga rangadójáig, addig nem lesz tömegtermék az S3D semmilyen inkarnációja sem. Szerintem az nem fog megvalósulni, de amíg készül 3D mozi, addig lesz tartalom azoknak, akik már bevásároltak az elektronikából. Valamint a gémerek még feljebb is vihetik a szekeret, de egyelőre csak a PS3-ra vannak igazán jó, S3D-re optimalizált játékok, tehát még a játékok terén sem elég a kínálat. Ez a reális közeljövő.

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz arty #33 üzenetére

    Jól beállított, szabályosan működő aktív monitor+szemüveg párosnál nincs* villódzás és áthallás se. A polárszűrő-szemüveges mozik, amiket én néztem, az mint inferior volt áthallás terén attól, amit én otthon kapok a 3D visionnel. Az IMAX filmeket beleértve (persze a nagy vászon+3D az mindent überel, de áthallás az a pesti IMAX-ban is van, ami duál projektoros polárszűrős megoldást alkalmaz). Otthoni polárszűrős megoldásokat nem volt alkalmam kipróbálni. Az én szempontom a (kép) minőség és a szabadság, ezt egyelőre csak az aktív megoldás tudja nyújtani (ill. van a dolby 3D, de hasonló RGB-színspektrum alapú otthoni megoldásról még nem tudok, az csak moziban van). A polárszűrős megoldás nem biztosítja a szabadságot a fej pozícionálásában, és ha elfordulok, akkor bomlik az illúzió addig, amíg nem kerítem újra párhuzamba a szemüveget a képernyővel. Ez nekem rettentő zavaró, mert nyilván mozgatja az ember a fejét, pár percet is nehéz kibírni fejmozdítás nélkül, nemhogy órákat. Az aktív szemüveg töltése meg kisebb gond, mint aminek tűnik, mert hosszú az üzemidő (20+óra) és ha használat közben lemerülne, rá lehet dugni az USB-re, hosszú a kábel. Nyilván nem halott koncepció az aktív szemüveg, mások is lehetnek ezen a véleményen mint én, mert pl. a Sony is ezt nyomja a Playstationnel.

    *nincs = bőven az érzékelhetőség alatt van

    Oliverda: jogos, hogy az ember nehezebben lát mást sötétített szemüveggel, de ez engem nem érint, észre sem veszem tbh. Van úgy, hogy a 3D kikapcsolása után is rajtam marad a szemüveg, úgy böngészek, gépelek, stb. tovább, nincs szükségem látni az egért és a billentyűzetet.

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz arty #12 üzenetére

    A szemüveges megoldások közül még mindig az aktív adja a legjobb minőséget, és a Nvidia 3D Vision különösen jól működik. A képernyő fényének gyengeségét nagyon egyszerű túlhidalni. Az én LG-m pl. felkapcsol erősebb háttérvilágításra 3D módban.

    De különben is csak estefele tudok ezzel szórakozni, akkor meg el lehet sötétíteni a szobát :)

Új hozzászólás Aktív témák