- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
eMAG augusztus 25-én vitt el tőlem egy hibás, hagyományos nyomógombos telefont javításra mert gyenge volt az antennája emiatt a szokásos normális jelszint mellett is gyakran szakadozott a hang vagy megszakadt maga a hívás is.Szeptember 21-én már 3. alkalommal hívtam fel őket, hogy ezzel a nem túl nagy értékű faék egyszerűségű készülékkel közel egy hónap után mire jutottak?Ugyanis az emag fiókomban semmilyen infó nncs a javítással kapcsolatban.
Az ügyintéző türelmet kért, azt mondta megpróbál utána kérdezni a dolognak, 29 percnyi várakozás után annyit mondott, hogy továbi türelmem kéri jelenleg a budapesti szervizükben van bevizsgálás alatt , nem javítás alatt, nem alkatrészre vár, hanem bevizsgálják a hagyományos semmi extrával nem rendelkező telefont.
Ha másra nem is , a hasonló ügyek egyszerű lezárására jó lesz ez az új jogszabály, nem engedi az ilyen pitiáner dolgokat hónapokig húzódni.