Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz arty #5 üzenetére

    eMAG augusztus 25-én vitt el tőlem egy hibás, hagyományos nyomógombos telefont javításra mert gyenge volt az antennája emiatt a szokásos normális jelszint mellett is gyakran szakadozott a hang vagy megszakadt maga a hívás is.Szeptember 21-én már 3. alkalommal hívtam fel őket, hogy ezzel a nem túl nagy értékű faék egyszerűségű készülékkel közel egy hónap után mire jutottak?Ugyanis az emag fiókomban semmilyen infó nncs a javítással kapcsolatban.
    Az ügyintéző türelmet kért, azt mondta megpróbál utána kérdezni a dolognak, 29 percnyi várakozás után annyit mondott, hogy továbi türelmem kéri jelenleg a budapesti szervizükben van bevizsgálás alatt :D , nem javítás alatt, nem alkatrészre vár, hanem bevizsgálják a hagyományos semmi extrával nem rendelkező telefont.
    Ha másra nem is , a hasonló ügyek egyszerű lezárására jó lesz ez az új jogszabály, nem engedi az ilyen pitiáner dolgokat hónapokig húzódni.

Új hozzászólás Aktív témák