Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sennalacy

    aktív tag

    Teljesen egyértelmű, hogy a cheat káros a multi játékélményre, ha valakit jogosulatlan előnyökhöz juttat és ebbe a többiek nem egyeznek bele, vagy nem tudnak róla, ugyanakkor azt hiszem, hogy a Blizzard a nem megfelelően közelíti meg a dolgot, mert ez a lépés gyakorlatilag a teljes modder mozgalmat is tönkre teheti, mert nagyon nehéz lesz egy programozónak jogi előképzettség nélkül eldönteni, hogy mihez nyúlhat hozzá, és mihez nem. A nehézségi szintek állítása is valamilyen szinten cheat.. ha így nézzük, csak ők kitaláltak egy ultra könnyű opciót pl. Emlékszem, hogy harmadszorra a quake-et végigjátszva immáron "god" módban milyen élmény volt, hogy nem kellett izgulni a felbukkanó szörnyek miatt...(single player módban persze!) nyilván, ha valaki moddolni akar, akkor a "mókás" részével kezdi a program manipulálását. Anno pl. a GP4-el rengeteget játszottam és amikor az F1 elhagyta a PC frontot jó volt, hogy lelkes programozók bele nyúltak a programba, és komplett szezonokat lehetett rátölteni az eredeti vázra.. Most az F1 2010 esetében engem is baromira irritál Vér Pistike az irreális köridejeivel a Leaderboardokon, de azt gondolom, hogy alapvetően jó, hogy modderek elkezdtek belekotorni a programba, mert hála ennek már dx11-et is lehet kapcsolni, Ultra beállításokat, reálisabb fényeket látni...stb. A fejlesztőknek inkább arra kéne helyezni a hangsúlyt, hogy a cheat-et felsimerjék és Flag-eljék a szervereken. Így ha valaki úgy lép be egy szerverre azonnal lássa mindenki, hogy mivel áll szemben. Akkor ők is küzdhetnek egymás ellen akár, aki pedig tiszta meccset akar, az is meg tudja válogatni, hogy kivel ül le. Nem perelni kéne a moddereket szerintem itt sem, ha már megtalálták őket, hanem együtt működni velük, hogy a szerverek lássák a "cheat"-et.

Új hozzászólás Aktív témák