- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor 200 Pro - mobilportré
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Üzemidőre és teljesítményre gyúr a OnePlus Nord 5
-
Mobilarena
Sony Xperia Z1 Compact
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bambuszpro
tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Előzmények:
Még februárban vettem egy xperia z1 compactot használtan. Az előző tulaj csak egy fél évet használta ezért szép állapotban volt. Annyi történt nála ,hogy amikor vízbe tette befolyt egy kicsi a kijelző mögé így szivárvány színekben kezdett pompázni. Beadta garanciába és megcsinálták neki. A papíron egy fődarab csere szerepelt. Erről kapott is igazolást, mellékelte is eladásnál az összes többi papírral együtt.Ez nem is volt probléma eladásnál alapossan megvizsgáltam és nem volt semmi baja a készüléknek.Március vége felé észrevettem ,hogy a jobb alsó saroknál engedi el a kijelzőt a ragasztó. Én gondoltam nagy okosan ,hogy beadom emiatt garanciába megjavíttatni. Március 30.-án bebattyogtam a Telenorba és beadtam garanciáztatni. Mondták ,hogy kb 2 hét és kész lesz. Szombaton hívtak ,hogy visszaérkezett a készülék. Elmentem érte és közölték ,hogy megvonták a garanciát. Indoklásuk az volt ,hogy "Bevizsgálás folyamán megállapítást nyert, hogy a készülékben ismeretlen eredetű illetéktelen javítási nyomok találhatók, ezért javítását a gyártoi utasítások értelmében, garanciában nem tudjuk vállalni." . Mellékeltek egy képet is ahol tényleg találhatók ragasztó "feltépési" nyomok illetve az egyik csavar feje szét volt barmolva. Kérdem én ha rajtuk kívül nem volt más álltal javítva/belenyulva akkor mi a jó büdös francért vonják meg a garit?
Kevésbé lennék ideges ha nem úgy küldték volna vissza, hogy nyikorog a hátlap enyhe nyomásra.
Valakinek van valami ötlete ,hogy hogyan kéne ezt gariba megjavíttatnom? Az nem zavar annyira, hogy már nem vizálló de az eléggé gáz ha belátok a kijelző mögé. Személyesen sajnos nem tudok besétálni mert nem vagyok Pesti. Esetleg e-mailban való reklamálással érdemes megpróbálkozni? Vagy esetleg a fogyasztóvédelemmel? Azt olvastam már, hogy a cordon szerviz egy rakás sz@r de nem gondoltam volna ,hogy tényleg ennyire.
Előre is köszönöm a segítségeteket
Új hozzászólás Aktív témák
ma A japán gyártó legújabb okostelefonja ugyanazt az erőt adja meg a felhasználónak, mint ami a csúcsmodellekben található, csak sokkal kompaktabb méretben.
- Vicces képek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- Házimozi haladó szinten
- OLED monitor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest