- Magisk
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel topik
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Egy óra, két rendszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel még nincs bindless program, ezért a D3D12-ben az erősorrend sokat változhat. Ez független a Vegától. A Vegának szimplán meghajtók kellenek, amelyek aktiválják a képességeit.
Pascalon is segít a D3D12, ha sok rajzolási paranccsal dolgozik a program. A többi gyorsulást hozó tényező nem igazából létezik Pascalon, így az aszinkron compute, a bindless, és az FP16 extráiból nem tud érvényesülni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még nem, mert tele van inaktivált funkcióval a meghajtó. Emiatt látható az, hogy a Vega nagyon haknis a különböző tényezőkre. Van amikor az 1080 Ti sem jelent problémát neki, de van amikor az 1070 is kemény ellenféllé válik. Majd akkor kell ezt megnézni, ha a meghajtóban aktiválják a hardverbe épített képességeket. Akkor lehet erre vonatkozóan levonni bizonyos következtetéseket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából kevés emulációt használó implementációkon már most azok.
Az is tipikus probléma, hogy a parancsmotorok kezelése rendkívüli módon megváltozott. Egy rakás sokszor használt parancsra építettek a gyártók az architektúrába úgynevezett fast pathot (az NV szinte csak ebből élt). Ezeket használták D3D11 alatt, viszont annyira erre építettek, hogy az általános pathot el is hanyagolták. Ugyanakkor a D3D12-ben az operációs rendszer címzi a fő parancsmotort, a meghajtó csak a compute parancsmotorokért felel. Ezáltal a D3D12-nél a hardverekben hiába van sok fast path, az elhanyagolt általános pathra kényszerül a munka, mert az OS a fast pathot nem ismeri, a driver pedig nem súghat neki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez sajnos nem csak a fejlesztőkön és az API-n múlik. Az egyes D3D12 implementációk (hardver és szoftver együttvéve) nem alkalmasak arra, hogy gyorsabbak legyenek bizonyos körülmények között, bizonyos konfigurációkkal. Például te az aláírásodban szereplő gép pont beletartozik ebbe a körbe, de a hardverek fejlődnek, hatékonyabbak lesznek az általános adatutak a parancsprocesszorokban, és emiatt egyre inkább a D3D12-höz tudják a gyártók igazítani az szoftveres implementációjukat is, így az újabb architektúrákkal jóval kevesebb emulációt fog használni a meghajtó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Magisk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- BestBuy topik
- Hobby elektronika
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest