Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Peak #214 üzenetére

    Nyilván nem a logikátlan esetekre gondoltam. A többi esetben az lett volna a legtisztább, ha az Intel bejelenti, hogy felkérte az alaplapgyártókat a hibás alaplapok visszahívására, természetesen állva a költségeiket. Így előzhették volna meg leginkább a további bizalomvesztést. Most ugyanis mi van? A nagyobb alaplapgyártók is igyekeznek rábeszélni a felhasználókat, hogy a SATA3-as csatlakozókat használják és a visszavétel csak mint opció jelenik meg. Ez a felhasználónál úgy jön le, hogy az alaplapgyártók nem szívesen veszik vissza a lapokat, ami továbbadódik a nagykerekre és a kiskerekre. A vége az, hogy legalábbis kellemetlenül érezheti magát az ember, ha vissza akarja vinni a lapot, mert minimum egy sanda pillantásra számíthat, esetleg a kereskedő meg is próbálhatja lebeszélni, legvégső esetben vita is lehet (minek viszi vissza, ha nem is használja azt a portot, stb.). Rossz szájíz...

    Képes vagyok felismerni, de túlteljesítve rajtad jópár fokozatot is meg tudok különböztetni. Az szerinted nem felháborító, ha valaki jogos aggodalmakat lekezeléssel, véglénynek nevezéssel (#94), hovatovább agresszív fellépéssel akar elkussoltatni? Ez csak tovább rontja a szájízt, mivel kinyilvánítja (legalábbis ezt a látszatot kelti), hogyan éreznek az érintett cégek az ügyben, többek között a felhasználókkal szemben. Nagyon elhibázott ez a stílus. Hosszabb távon visszaüt a vevők önérzete, ezt tudod kellene, ha bármi kapcsolatod van a kereskedelemmel.

    (#213) W.Wilson: Lásd ezen hsz tetejét.

Új hozzászólás Aktív témák