Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz Teréz Atya #19 üzenetére

    "Altalaban azt vettem eszre, hogy az emberek a jatekban azt kereseik amit az eletben nem kapnak / kaphatnak meg."

    Biztos van ilyen halmaz is a saját példád szerint is, de ez nem általános. Én pl azzal játszom, ami tetszik és leköt, ennyi. Sosem volt párhuzam az IRL élet, helyzet és a játékok között. Ennyire sokan vágynának fantasy világokba meg a harcmezőre?

    Egyrészt nem tartom panelproletárnak, akik úgymond "egyszerűbb" játékokkal tolja. Az az érdeklődési köre. Egy rossz szavam nincs rájuk. De hidd el néha ugyan olyan frusztráló lehet egy faék egyszerű játék (az agyad unatkozik, ezáltal szenved, olyan érzés, mint futószalag mellett benyomni 2 csavart.. ), mint egy olyan, amivel semmi kedved játszani, mert nem akarod annyira belelovalni magad, túl összetett stb. Az igaz, hogy nem mindig akar ilyet elindítani az ember egy fárasztó hétköznap után.

    Mondjuk én sose akartam magas szinten játszani, a lényeg az volt, hogy szórakoztasson. Ezek a taktikai játékok, amikről szó van is távol állnak a "magas" szinttől.

    Régebben, még tinédzser korból kifelé jövet, ilyen "nyomás", hogy végig kell tolni a játékokat. Aztán a FarCry 2-nél, mikor már 20 óra játék volt benne, feltettem magamnak a nagy kérdést. Normális vagyok, hogy olyannal töltöm a szabadidőm, amit kvázi már unok, és csak azért folytatom, mert "be kell fejezni"?...Uninstall

    Na onnantól eldöntöttem csak azzal játszom, ami maximálisan érdekel és leköt és el akarom indítani.

    "Egyik haverom eskudozik h kozepsulis koraban miutan a faterja haza jott a munkabol beizzitotta az MS train simulatort es estig tolta. A vicc az h az oreg IRL masiniszta"

    Egyszerűen arról van szó, hogy érdekli és leköti. Az meg egyértelmű, ha nincs ideje rá az embernek nem játszik.

  • wednesday

    őstag

    válasz Teréz Atya #14 üzenetére

    Azért sántít a példád, mert kevered a szívást a nehézséggel és a taktikával. A lazítás sem egyenlő a faék egyszerű dolgokkal. Sőt néha, az unalom mutató ott kileng az ingerszegény monoton, önismétlődő játékmenet miatt, tehát nem szórakoztat.Ha nem szórakoztat nem kell vele játszani. Pont ezt unja meg az ember idősebb korára. Nincs szükség itt 25 monoton játékra. Elég évi 1-2, de abba legyen tartalom.

    Ha ez érdeki az embert, nem okoz neki gondot ez a típusú játékstílus. Nem szívatja magát vele, mert rá lehet érezni.

    Az persze igaz, hogy ez rétegigény. Ezért nem a nagy kiadók ezt hanyagolják, üzletileg nem éri meg nekik. No nem azért mert önmagában nem lehetne nyereséges, de a mamut cégüknek hatalmas bevétel kell, nem csak a "játék árát" kell visszahoznia. Erre tényleg kisebb fejlesztők lennének alkalmasak, akik megtehetik a termék pozicionálást.

  • Tyrel

    őstag

    válasz Teréz Atya #14 üzenetére

    Ha már ennyire megy a real life, számolj kicsit: úgy akarod bemutatni a való életet mint ha valami iskolás teenager-ek lennénk, márpedig ha SWAT-ot, Raven Shield-et és Hidden & Dangerous-t hiányolunk nem nagyon lehetünk fiatalabbak 25-30 évesnél, sőt... :U

Új hozzászólás Aktív témák