Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz Kashim #26 üzenetére

    "Fejlesztők szemszögéből pedig nyilván előnyt élez bármely más megoldással szemben, ha könnyű implementálni és erős támogatást kapnak hozzá a gyártótól."

    erős támogatás alatt nyilván a hathatós szponzorpénzekre gondoltál.. :) egy felől erős a PhysX, szép kis summát kifizetnek azért a néhány eyecandy-funkciót betöltő, a gyárinál picivel szebb particle effektért. itt kb. kifújt az az erős gyártói támogatás.. és nem tudom észrevetted e, de a világ nem a zárt rendszerek felé halad.

    "Ne haragudj, de mit érdekli szerinted a végfelhasználót, hogy zárt-e vagy sem?"

    Radeon tulajként igenis izgat, hogy a TELJES ÁRON megvett játékomban különböző szponzori befolyások miatt ne kurtítsák már meg a grafikai képességeket, ami egyébként simán kivitelezhető lenne más úton is..

    "Amíg ez működik, addig a piacon marad."

    értsd: amíg az Nvidia hajlandó komoly szponzori pénzeket kifizetni azért, hogy az amúgy is döglődő PC-s játékpiacon néhány (egy kezemen megszámolható) játékban egy picivel szebb particle effekteket lássanak a Geforce tulajok, addig ez a dolog a piacon marad. értjük mi, szerintem te vagy az, aki nem érti.

    az nVidia nem véletlenül vásárolta fel az Ageia-t, amit jó marketinggel (ezek a techdemók sem másért készülnek, játékban így, ebben a formában soha nem látod őket viszont), minimális fejlesztéssel életben tart. ennyi. a PhysX meg semmi olyat nem tud, amit más fizikai engine-ek ne tudnának, csak jobban és szebben.

    ps.: amúgy meg, ha már látványos fizikát akarsz látni: [link] (EZ NEM PHYSX)

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz Kashim #19 üzenetére

    "Szerintem interaktívabbá válik az egész pálya ha a falból darabok törnek ki meg 3D-s törmelék pattog a földön 1-1 robbanás / lövés után"

    mivel a játékmenet szempontjából semmi funkciója nincsen, éppen ettől nem lesz interaktívabb.

    "Ha már adott a lehetőség és sokkal látványosabbá teszi a játékot, miért ne kapcsolná be az ember?"

    ZÁRT RENDSZER. éppen ezért semmi olyat nem fognak soha beletenni egyetlen játékba sem (aki bevételt is szeretne látni és nem csak szponzori pénzből), ami PhysX-en alapszik és alapvető eltérés lesz nem-physx-es látványhoz képest. azzal meg gondolom tisztában vagy, hogy ezeket a plusz effekteket nem az nVidia két szép szeméért teszik bele a játékokba, hanem jelentős szponzori ráhatással..

    "Vagy Te mégis mit várnál a PhysX-től egy játékban? Legyen a játékmenet része, hogy a gyengébb, vagy épp ATI kártyával rendelkezők ne tudjanak vele játszani"

    hát nem pont arról beszéltem az előbb is, hogy azért nincs ennek a rendszernek jövője, mert ZÁRT?

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz Kashim #12 üzenetére

    és megnézted hogy mit tudnak ezek a játékok physx-el, amit nem tudnak physx nélkül? ilyen látványos folyadék effekteket te hol láttál, melyik játékban? néhány particle FX, szikrák meg füstök és ennyi. ennek a cuccnak pedig azért nincs létjogosultsága, mert zárt.

  • Johnny Cage

    addikt

    az az egy baj van vele, hogy az nvidia évek óta demózza a physx-et, jobbnál jobb techdemókat mutogatva, amiből semmi, ismétlem, semmi nem kerül bele egyetlen játékba sem.. és ez sem fog. egy ilyen zárt cuccnak nincs jövője, hiába is erőlteti az nvidia.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés