Hirdetés
- Google Pixel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Különleges hátlapot kap az S25 Edge
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Új hozzászólás Aktív témák
-
boken
senior tag
Én 50-ért nem tudom eladni,úgy hogy még garis,T-s.
-
boken
senior tag
válasz
soultrapp #16831 üzenetére
Én több android után váltottam,utoljára Nexus 4-ről,nem bántam meg.Meguntam már az állandó rom cserélgetést(nem azért mert laggolt vagy ilyesmi,a Nexus 4 gyári rommal is tökéletes volt)amire én használom a telefont arra tökéletesen megfelel (telefonálás,3 email iók,folyamatos office kezelés,GPS.),nem akad nem laggol,nincs 8 féle launcher,ami fontos azt kitettem csempére.
-
boken
senior tag
Vissza jött a teló a T-szervizből a mikrofon hiba után,cseréltek benne pár alkatrészt,most jól működik,DE mielőtt szervizbe ment meg vettem 3 programot,most viszont nem tudom visszatenni mert nincs a fiókomban(windows store-ban)ilyenkor mi van?
-
boken
senior tag
Csak hogy beleugassak én is
Nexus 4-ről váltottam Lumia 920-ra,azért a Nexus aksija ennél jobban bírja,arról nem beszélve hogy ezen még fele annyi dolgot sem használok mint amit azon használtam(már csak azért sem mert szervizben pihen a Lumia )egyébként pedig egyetértek az előttem szóló kollégával(Downsampling),azért ilyen telefont veszek mert sok mindent szeretnék kiváltani vele,de nem gondolom hogy erős túlzás lenne azt várni egy ilyen készüléktől hogy legalább reggeltől estig bírja egy töltéssel úgy hogy használva is van.
[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
válasz
Set-Comment™ #15710 üzenetére
én örülök neki,nekem kb 2 hetet pihen a szervizben mert nem tisztították hanem egyből küldték a Nokiának.
-
boken
senior tag
válasz
Napfénysüti #15662 üzenetére
Én is,de azt látom egyébként hogy ezt is nem hogy care-e válogatja hanem még azon belül embere is
Lehet hogy ha éppen más van a pult mögött akkor átveszi,előtte direkt megnéztem imei alapján otthon hogy biztosan garis,és írta hogy igen,ennek ellenére a srác nem volt hajlandó átvenni.
Az más kérdés hogy nálam ezzel a stílussal amit ott előadott kb 2 napig sem dolgozna.
Úgyhogy javítanám is az előző hsz-em,az ALLE-ban lévő care-nél a T megbízhatóbb.
A többieket nem akarom nyilvánosan lehúzni. -
boken
senior tag
válasz
Set-Comment™ #15621 üzenetére
Én pénteken vittem be a T-be,ugyan így mikrofon hibával,előtte voltam Nokia Care-ben de mivel nincs meg a garilevél csak a számla így nem vették át.T-ben először javasoltak egy HR-t rá mert hogy attól helyre szokott jönni,mondtam hogy ezen túl vagyok(előtte egy órával tettem vissza az Ambert hogy ne Black-el vigyem be.Akkor küldi is a Nokiának,kb 2 hét és addig droidozom az S3 minin mert azt adtak cserekészüléknek.
donceleger# nekem is 8.1 van fent és simán felment minden.T-nek én is írtam azt válaszolták hogy fejlesztik még a szoftvert.
[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
-
boken
senior tag
válasz
Oppenheimer #15428 üzenetére
Nokia Care kérte a gari levelet is és nem tudja hogy mennyi idő,2-4 hét között,Mom park Telekomba bementem ,2 perc alatt kinyomtatták az eredeti számlát mert ami nekem volt az csak a fele volt,max 2 hét és adtak csere készüléket egy s3 minit addig.
-
boken
senior tag
válasz
Oppenheimer #15424 üzenetére
Fantastic
Mennyi idő lehet szerintetek a javítás? 1 hét két hét?
[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
Sziasztok,mennyire lehet az hiba hogy páran panaszkodnak telefonálás közben hogy nem hallanak rendesen,lehet hogy nem elég érzékeny a mikrofon?
-
boken
senior tag
válasz
mukibuci #15358 üzenetére
Nekem sem sikerült frissítés után,úgyhogy csináltam egy hotmailes címet ugyan azzal az előrésszel csak a @után más,először át irányítottam,de aztán rájöttem hogy a szakmai listás emailekre nem tudok válaszolni mert ugye az arra jön amiről átirányítok,így át kellett íratni mindenhol és az picit idegesíttet.Azért ez a "sötét oldalon"Nexus 4 egyszerűbb volt.
-
boken
senior tag
válasz
Oppenheimer #15254 üzenetére
Sajnos a jelenleg hatályos törvények nem írják elő hogy hány alkalom után kötelesek cserélni.
Kérheti a cserét abban az esetben ha mind a 3 alkalommal ugyan az a hiba lép fel.
Bár még akkor sem kötelesek cserélni -
boken
senior tag
válasz
CrAck69 #15230 üzenetére
Szia,én kérdeztem a T-t és azt írták hogy még vizsgálják és fejlesztés alatt van.
Végül feltettem egy független Magyar szoftvert és úgy frissítettem.Elvileg ilyenkor ugorhat a gari ha van vele valami,de ha tök halott a teló akkor mindegy hogy mi van rajta,ha nem akkor meg előtte vissza kell tenni a T-s softot.
Mindezt természetesen mindenki saját felelősségre. -
boken
senior tag
Biztosan én gondolom rosszul,de a Microsoft kicsit túl bonyolítja ezt az email fiók kezelést.
Blackre frissítéskor megadtam a Microsoft fiókot,és hozzá adtam a céges fiókot.
Azonnali szinkron nekem csak a Microsoft fiókban van,ami nem lenne baj ha nem csak az emaileket szinkronizálná hanem a névjegyeket is.Most feltettem ua. a fiókot csak google fiókként is hogy a névjegyek is bekerüljenek a telefonra,csempén van két fiók,email jön kijelzi mind a kettő,de a lockscreen 3 emailt jelez mert 2x jelzi a saját fiókom üzenetét.(google+Microsoft).Nincs erre valami egyszerűbb megoldás?két fiók,két értesítés,és legyen benne a névjegyek naptár szinkron is.[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
válasz
TomPack #15061 üzenetére
Nekem addig megy hogy product supportban kiválasztom a romot,de hiába nyomom a hangle+zár gombot mert restart egy darabig kint a Nokia logo majd elindul a telefon és a pc ezt írja ki:
"Invalid response from device, incorrect message id"
mit csinálok rosszul?úgy néz ki megoldódott.
[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
Rákérdeztem a T-nél hogy mikorra várható a Black:
"Tájékoztatjuk, hogy az Ön által használt készülékre a szoftver jelenleg fejlesztés alatt áll, a megjelenés várható idejéről sajnos nincs pontos információnk.
További, a szolgáltatásokkal kapcsolatosan felmerülő kérdése esetén, kérjük, hívja a hálózatunkból díjmentesen elérhető 1430-as számot, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. (az ügyintézéshez telefonszámára és szerződéses jelszavára lesz szükség), vagy keresse fel Üzleteinket (személyes okmányaival).
Megértését köszönjük."
Új hozzászólás Aktív témák
ma A finnek első Windows Phone 8-as készüléke király is lehetne, de a nagy igyekezetben túl nehézre sikerült az eszköz.
- Ukrajnai háború
- Anime filmek és sorozatok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Google Pixel topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Külpolitika
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...