- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pedig röviden, velősen leírtam a #19-es (és a #30-asban) kommentemben, hogy miért.
(#39) .noxwill Hol olvastad, hogy az irányítást, fizikát átdolgozzák? Mert én ennyit olvastam csak: "Just brake to drift, but it's improved." [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lmno
őstag
Azért, mert a régi NFS-ek még az autókról meg a vezetésről szóltak. Az újak meg (kb. az Undergroundtól kezdve) pedig nyomatják ezt a szánalmas rajkodós, Halálos Iramban stílust, übergagyi "sztorival" (minek egy autós játékba??), szereplőkkel, meg gáz átvezető videókkal. Vezetni meg versenyezni ül le elé az ember, nem hülyegyerekekkel telepakolt videókat nézni. És erre még rájön az irányítás, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal; és lehet, hogy régen se volt, de ahogy mondod akkor még nem nagyon volt más.