- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- iPhone topik
- A HMD visszalép az USA piacáról
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
#16939776 #120 üzenetére
És ebből hány millión játszanak piszlicsáré indie játékokkal, laptoppal az ölükben? Tényleg olyan lista alapján alkotsz véleményt a DX12 szempontjából, ahol felhasználás alapján a HD4000 az élen van? Ennyi erővel csináljunk egy közvélemény kutatást a szomszéd óvoda homokozójában is... hátha...
-
-Solt-
veterán
Aki ilyen öreg motoros, az szerintem egyetért velem abban, hogy a jelenlegi DX rettenetesen erőforrás pazarló, és vannak korlátai, amik számos helyen visszaköszönnek. Az, hogy a low-level ezeket megszünteti, nem csodavárás, hanem tény, még akkor is, ha a PH írja. Pont.
Ne tereljünk... én nem mondtam, hogy itt lesz a Kánaán. Azzal vitázz amit leírok, ne azzal, amit belelátsz a mondandómba.
Aki tudja megoldja, aki nem tudja, az marad az eddigi API-k mellet, és gyártja tovább a csőben zajló, buta AI-s, 500-1000 méteres látótávval rendelkező játékait, aztán, ha "esetleg" beindul a VR láz, akkor majd lehet pislogni.
Egyébként mikor volt olyan, hogy egy frissen megjelenő DX verzió 2-3 éves VGA-t is támogasson, illetve mikor volt olyan, hogy a legfrissebb windowsra (hivatalosan) ingyen lehetett frissíteni? Mert, ha ez nem is a Kánaán maga, de az eddigiek fényében nem rossz... szerintem.
-
-Solt-
veterán
Óóó... számtalan ilyen volt, példának okáért ma is...
De ne erőlködj, már sokan (nem írok mindenkit, mert van 1-2 kollégád) ismerjük a munkásságod, tudjuk, hogy itt rajtad kívül mindenki (értsd cikkírók) hülye, sőt, senki nem ír ide olyan, aki képben van, ért hozzá, uram bocsánat esetleg szakmabeli...
Javasoltam már a logout cikket, meg lehet villantani a képességeket. Tessék írni bejegyzést a cáfolatokról, és akkor szépen összeszedetten, tételesen be tudod bizonyítani a világnak, hogy te értesz hozzá, az itteni cikkírók meg dilettáns pubik... Hajrá!
Képzeld el értem, hogy mi a különbség. Tudom, hogy a lelkednek jobb, ha elhitetted magaddal, hogy én ezt nem értem, de sajnos nem így van. Pár hozzászólással lejjebb írtam, hogy van aki a korlátok között ügyesebben evickél, de ettől még a korlátok nem tűnnek el... ezt kéne végre felfogni. No meg azt, hogy azért mert valami csőben mozgó játék, buta AI-val jól fut 500 méteres látótávval, offlinem még vannak komplexebb igények is.
-
-Solt-
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #87 üzenetére
Nem a WOT a lényeg, ne hegyezzük ki erre, én általánosságban beszéltem... Persze, ha mutatsz nekem egy olyan dx9-11 játékot ami minden CPU magot 70-80% körül kihasznál, és nem fut olyan szituációba ahol a sok rajzolási parancs miatt megfekszik, akkor nem szóltam egy szót sem!
Nyilván a DX jelenlegi keretein belül van olyan aki ügyesen elmegy a határokig, és van olyan, akinek ez nem megy. (nem egyforma a fejlesztők képessége, ideje, anyagi lehetősége) Ettől még a DX korlátai nem tűnnek el.
-
-
-Solt-
veterán
Kifejezetten üdítő ilyenekről társalogni olyanokkal, akik még arra sem veszik a fáradtságot, hogy minimálisan naprakészek legyenek...
Teljesen természetes, hogy a WOT alatt azért nem dolgozik minden CPU mag mondjuk 80%-s terhelésen, mert hülyék hozzá, nincs pénzük megcsinálni, sőt ha tudnák sem akarnák, és ennek a DX-hez semmi köze... kizárólag a fejlesztő a limitáló tényező. Nincs több kérdésem...
A windowsról is jól átment amit írtam...
-
-Solt-
veterán
Nyilván ehhez az API-nak semmi köze nincs, az úgy jó ahogy van, a fejlesztők csak azért sírtak a low-level API-ért, mert nem volt jobb dolguk éppen... sőt az MS is csak azért állt elő a DX12-vel, mert éppen ők is pont ráértek, ingyen meg azért lehet frissíteni az új winfosra, mert az is csak jó nagy lehúzás... sőt azért írták meg úgy, hogy a 3 éves VGA-k is támogassák, mert így rá vagyunk kényszerítve a VGA cserére...
Vagy valami ilyesmi, pontosan én azt nem tudhassam...
-
-Solt-
veterán
Igen, én vagyok az aki ezt a PH-s faszságot benyalja Abu-tól, egyébként pedig ilyen nincs is, tiszta hülye itt mindenki!
Ha pedig kevés FPS mellett egy GPU alacsony kihasználtságon dolgozik, mert kevés adat jön a szintén alacsony kihasználtságon dolgozó CPU felől, az nem szoftveres CPU limit, hanem... mi is, kedves szakembermérnökzseni úr, vagy minek vallod magad?
-
-Solt-
veterán
Nem azt mondom, hogy vegyél i7-t, hanem azt, hogy a DX korlátok miatt ezeken a szoftveres CPU limites szituációkon a low-level API-k sokat segíthetnek, és a jelenlegi konfiggal is jelentős javulás érhető el. A felsoroltak közül az ArmA3 esetében lesz DX12 támogatás elvileg, ott könnyen össze lehet majd hasonlítani...
Jelenleg a hajamra kenhetem az i7-t, ha 10-15%-s kihasználtsággal dolgozik, és emiatt a GPU sem kap adatot amivel dolgozhatna.
-
-Solt-
veterán
válasz
#16939776 #26 üzenetére
Szeretem amikor valaki ennyire felkészült szakmailag!
Az ne zavarjon, hogy már most a játékosok többségének DX12-t támogató kártyája van...
(#33) Jack@l: Végül is, csak kb 10x volt leírva, hogy az új API-k teljesen másképpen bánnak majd a memóriával... Abu gyerekkorodban megvert, vagy lenyúlta a csajodat, vagy mi történt, hogy így kivagy hegyezve rá?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest