Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    válasz #98880768 #11 üzenetére

    "amíg az európai piacon a vivo név hallatán a legtöbben nem tudják mire gondoljanak, addig nem lehet top márka..
    Az ázsiai régió egy teljesen más tészta"

    Miért Ázsiában UFO-k élnek és ők nem számolhatók bele a vásárlóközönségbe?
    Csak egy kis info számodra ha már kötöd az ebet a karóhoz:

    Kína lakossága: kb. 1,4 milliárd fő
    Európa lakossága: kb. 750 millió fő
    Az egyik egy ország a másik egy kontinens, na most akkor ki számít igazán erős vásárlóközönségnek, Ázsia cirka 4,4 milliárd fővel vagy Európa 750 millióval? ;)
    Azért mert egy jóval kisebb létszámú kontinensen nem annyira ismert mint a Samsung még nem lesz kis márka... A táblázatok mutatják meg a piaci részesedés alapján mi a top márka. Azzal már lehetne kötekedni, hogy globális márka, de hogy ne lenne top azzal aligha.

Új hozzászólás Aktív témák