Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gondoni

    csendes tag

    Az idén 19 éves F Astránkkal jómagam is hasonló cipőben jártam, én nem bántam meg, hogy maradt az autó alattunk. Áprilisban volt esedékes a műszaki, én ezekkel készültem: olaj- és szűrők cseréje, fékfelújítás. Ehhez képes a felkészítést végző szaki meglátása: fék még jó legalább egy évig, viszont a rohadásokkal bajban vagyunk, küszöbcsere, alján itt is ott is lukak, így nem megy át a műszakin.

    Mondtam neki, hogy nem mindenáron akarom életben tartani a gépet, de ha ésszerű összegért javítható, akkor jöjjön, aminek jönnie kell, vigye a lakatoshoz.
    Elszámoláskor lepődtem és könnyebbültem meg: olajcsere + műszaki + lakatolás: szumma 65e Ft! Persze a lakatolás nem esztétikai jellegű volt és fényezést sem tartalmazott, de simán 100-120 környékére terveztem a költségvetést.

    A nyár eseménymentesen telt.

    Télre megjöttek a mínuszok, ismét szembesültem vele, hogy a (kombi autóm) hátsó ajtó teleszkópjai gyengélkednek, mindig ránk csukódott pakolás közben. Beérett a csere gondolata: Bárdinál kemény 7000 Ft-ért vettem két új teleszkópot és 10 perc alatt kicseréltem magamnak.
    Azóta minden egyes csomagtartó nyitáskor arra élvezek, hogy az új rugókkal az ajtót elég 30 centire kihúzni, onnan magától tárul fel a barlang! :DDD

    6. éve van nálunk, akksit még nem cseréltem benne. A -10-15 fokokban minden indulásnál az forgott a fejemben, hogy kihez szaladhatok hirtelen töltőért vagy bikakábelért, ha most áll be az akksi. Jelentem, nem állt be, a mostani 0 fokok felett meg erőlködés nélkül indít, úgyhogy az új akksi ára egyelőre marad a pénztárcánkban.

    Gyenge pillanataidban ismételgesd magadban: a FAstra OLCSÓ autó, a FAstra HÁLÁS autó! :)

Új hozzászólás Aktív témák