- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egy hardverük, amivel képesek az objektumokat és a koordinátáikat jelenet szintjén követni. Ez egy rakás olyan analitikai eljárás megvalósítását teszi lehetővé, amit például compute shaderrel a mai GPU-kon is meg lehetne csinálni, csak borzalmas ára van a teljesítményre nézve, majdnem -90%, ami nem túl jó, de egy dedikált hardverrel az egész kvázi ingyenessé válik, és képes vagy úgy kiszámolni a képet, hogy maguk a render targetek mondjuk natív felbontáson lesznek elmentve, de a mélységadatoknál már a natív négyszeresét veheted számításba. Mivel minden pixelnek megvan a geometria azonosítására vonatkozó információja, így gyakorlatilag Full HD-s terheléssel csinálhatsz amolyan hamis 4K-s minőséget, vagy 4K-s terheléssel 8K-st. Az átlátszó objektumok jelentenek nagyobb terhelést, de még így is messze a natív minőségi szint sebességigénye felett vagy, miközben a végeredményben nem lesz emberi szem számára látható különbség.
Gyors SSD építhető TLC-re is, nem csak SLC-re. Nem lesz olyan gyors, de a Z-SSD-hez hasonló trükkök zöme működik ezen is.
A memóriavezérlők blokkszintű eléréssel működnek. Tudják címezni a memóriablokkokat. A bájtszintű elérés extraként még azt is lehetővé teszi, hogy magát az adattárolót címezzék, és ilyenkor a memória gyorsítótárrá válik, amit a hardver vezérelni képes.
(#29) adamssss: Mert erre kell egy külön hardver, amit úgy tudom, hogy a Sony már a PS3 éra közepén elkezdett tervezni. Nem egyik napról a másikra jött ez.
A PC-n azért nehezebb minden, mert a Sony el tud dönteni dolgokat magában. Kitalálja, elvégzi rá a kutatást, és odamegy az AMD-hez, hogy implementálják már a terveiket eszközszinten. Az eredménye pedig egy gép, ami működik. PC-n viszont ez úgy működik, hogy valaki kitalál valamit, arra csinál egy kutatást, talán implementál rá valami prototípus hardvert, és viszi a Microsofthoz, illetve a Khronoshoz, hogy erre mi lenne, ha írnának valami API-t. Ezután elkezdődik egy pár éves folyamat, amikor az API-k fejlesztésében résztvevő szervezetek megtárgyalják a specifikációt, leadják azt, módosítgatják, stb. Majd egyszer lesz egy olyan specifikáció, ami mindenkinek megfelel, és akkor elkezdik tervezni az eszközszintű implementációt. De addig még éveket dumálnak a kerekasztalnál, hogy az miképpen lesz jó az ipar egészének. Na kb. ezért nem képes olyan extrém lépésekre a PC-ipar, mint amire a konzoloknál képesek a gyártók.A CGI általában valami ray vagy path tracing, de nagyon sokféle algoritmus van.
(#31) Cifu: A Microsoft kérhet hasonló megoldást, a probléma ennek a PC-s szabványosításával van, mert kell egy olyan hardver, ami bájtszintű elérésű memóriavezérlőt kínál. És ennek a tervezéséhez azért össze kell ülnie a gyártóknak, hogy az erre írt API specifikációját kidolgozzák. Megoldható, csak megint ott vagyunk, hogy jön a kerekasztal és vele a dumcsizgatás évekig.
Egy ilyen rendszer se olyan marha egyszerű ám hardveresen, tehát persze a gyártók hozhatnak egy sajátot, arra behackelhetnek valami trükköt a WDDM-be, ahogy az AMD teszi ezt például, csak maga a hardver, ami az egésznek az alapja nem tervezhető annyira gyorsan. David Wang ezt a projektet még 2007-ban indította az AMD-nél, és 2017-ben lett eredménye. És akkor még ott az a probléma, hogy a PC eléggé általános is. Tehát hiába van meg ez a hardvered, ha az SSD-d nem elég gyors egy bizonyos, erre épülő feladatra. Tehát a PC-n a legjobb az lenne, ha ennek lenne egy elég komolyan specifikált háttere, amit teszem azt a Microsoft és a Khronos kidolgoz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazon Kindle
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- További aktív témák...