- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egy hardverük, amivel képesek az objektumokat és a koordinátáikat jelenet szintjén követni. Ez egy rakás olyan analitikai eljárás megvalósítását teszi lehetővé, amit például compute shaderrel a mai GPU-kon is meg lehetne csinálni, csak borzalmas ára van a teljesítményre nézve, majdnem -90%, ami nem túl jó, de egy dedikált hardverrel az egész kvázi ingyenessé válik, és képes vagy úgy kiszámolni a képet, hogy maguk a render targetek mondjuk natív felbontáson lesznek elmentve, de a mélységadatoknál már a natív négyszeresét veheted számításba. Mivel minden pixelnek megvan a geometria azonosítására vonatkozó információja, így gyakorlatilag Full HD-s terheléssel csinálhatsz amolyan hamis 4K-s minőséget, vagy 4K-s terheléssel 8K-st. Az átlátszó objektumok jelentenek nagyobb terhelést, de még így is messze a natív minőségi szint sebességigénye felett vagy, miközben a végeredményben nem lesz emberi szem számára látható különbség.
Gyors SSD építhető TLC-re is, nem csak SLC-re. Nem lesz olyan gyors, de a Z-SSD-hez hasonló trükkök zöme működik ezen is.
A memóriavezérlők blokkszintű eléréssel működnek. Tudják címezni a memóriablokkokat. A bájtszintű elérés extraként még azt is lehetővé teszi, hogy magát az adattárolót címezzék, és ilyenkor a memória gyorsítótárrá válik, amit a hardver vezérelni képes.
(#29) adamssss: Mert erre kell egy külön hardver, amit úgy tudom, hogy a Sony már a PS3 éra közepén elkezdett tervezni. Nem egyik napról a másikra jött ez.
A PC-n azért nehezebb minden, mert a Sony el tud dönteni dolgokat magában. Kitalálja, elvégzi rá a kutatást, és odamegy az AMD-hez, hogy implementálják már a terveiket eszközszinten. Az eredménye pedig egy gép, ami működik. PC-n viszont ez úgy működik, hogy valaki kitalál valamit, arra csinál egy kutatást, talán implementál rá valami prototípus hardvert, és viszi a Microsofthoz, illetve a Khronoshoz, hogy erre mi lenne, ha írnának valami API-t. Ezután elkezdődik egy pár éves folyamat, amikor az API-k fejlesztésében résztvevő szervezetek megtárgyalják a specifikációt, leadják azt, módosítgatják, stb. Majd egyszer lesz egy olyan specifikáció, ami mindenkinek megfelel, és akkor elkezdik tervezni az eszközszintű implementációt. De addig még éveket dumálnak a kerekasztalnál, hogy az miképpen lesz jó az ipar egészének. Na kb. ezért nem képes olyan extrém lépésekre a PC-ipar, mint amire a konzoloknál képesek a gyártók.A CGI általában valami ray vagy path tracing, de nagyon sokféle algoritmus van.
(#31) Cifu: A Microsoft kérhet hasonló megoldást, a probléma ennek a PC-s szabványosításával van, mert kell egy olyan hardver, ami bájtszintű elérésű memóriavezérlőt kínál. És ennek a tervezéséhez azért össze kell ülnie a gyártóknak, hogy az erre írt API specifikációját kidolgozzák. Megoldható, csak megint ott vagyunk, hogy jön a kerekasztal és vele a dumcsizgatás évekig.
Egy ilyen rendszer se olyan marha egyszerű ám hardveresen, tehát persze a gyártók hozhatnak egy sajátot, arra behackelhetnek valami trükköt a WDDM-be, ahogy az AMD teszi ezt például, csak maga a hardver, ami az egésznek az alapja nem tervezhető annyira gyorsan. David Wang ezt a projektet még 2007-ban indította az AMD-nél, és 2017-ben lett eredménye. És akkor még ott az a probléma, hogy a PC eléggé általános is. Tehát hiába van meg ez a hardvered, ha az SSD-d nem elég gyors egy bizonyos, erre épülő feladatra. Tehát a PC-n a legjobb az lenne, ha ennek lenne egy elég komolyan specifikált háttere, amit teszem azt a Microsoft és a Khronos kidolgoz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W