Hirdetés
-
Mobilarena
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistakiss
őstag
válasz etisnail #27682 üzenetére
Olvass vissza!
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
kkeszon
csendes tag
válasz etisnail #27680 üzenetére
Üdv! Én is jártam így a CM7 telepítése után nekem is ezt csinálta a Defy-m, amikor visszatettem az aksit akkor kék led felvillanása után hangerő le gomb Recovery menü:
Recovery->Custom Recovery->Wipe cache partition->Yes
Wipe data/factory reset->Yes
Ez után RSD Lite-al(usb-n keresztül) már fel tudtam tenni az androidot.
Én csak erre a Froyora(JOREM_U3_3.4.2_177-003 ) tudtam CM7-et tenni. -
pvojnisek
csendes tag
válasz etisnail #30973 üzenetére
Remélem nem a VIP-Phone-nál vetted a készüléked, mert hasonlóan jártam én is (bár nem használtam 3rd party rom-ot)
Vettem ugyanis egy Motorola Defy készüléket a VIP-Phone-nál, tokkal vonóval 90e HUF-ba került. Azért volt ennyi, és nem 70e, amennyiért hirdették, mert kértem róla rendes! ÁFA-s számlát és két éves gyártói garanciát. A végén örültem, hogy nem egy év bolti "garancia" van a készülékemen. Ez +20 ezerbe került.
A gondok akkor jöttek, amikor megjelent hozzá a gyári Android frissítés. Első furcsa dolog az volt, amikor a motorola.com-ról letöltött szoftver frissítés közben kiírta, hogy a telefon locale-ja: CH-D-AT. Azaz nem kifejezetten HU, vagy CE!
A következő probléma akkor lépett fel, amikor végzett a frissítéssel. A telefon újraindulás közben egy hibaüzenetet mutatott, amit jeleztem a motorola ügyfélszolgálatára is: https://supportforums.motorola.com/thread/52790
Ez után már nem tudtam mit tenni, elvittem a Cordon-ba (hivatalos Motorola gar.), ahol szó nélkül áthúzták a garancia levelet mondván, hogy ILLEGÁLIS!! Android volt a telefonon és ez garanciavesztéssel jár!!!
Ezután visszavittem a boltba. Mondták, hogy megnézik mit tudnak tenni - a srácok segítőkészek voltak. Másnap hívtak, hogy meg tudják javítani a telefont, panelt (alaplapot?) kell cserélni benne. Tudnak valami bontott telefont szerezni, így csak 20.000 lesz a javítás. Kis hezitálás után mondtam, hogy rendben, csinálják. Viszont kérek róla rendes számlát, amin jelölik a telefon azonosító számát és hogy milyen alkatrészt építettek bele. Másnap hívtak, hogy sajnos mégsem tudják vállalni a javítást, mert beépítették az alkatrészt egy másik telefonba és nincs, nem is lesz helyette másik belátható időn belül. Vigyem el a telefont.
Szóval buktam 90.000 forintot, mert a VIP-Phone nevű sufni bolt külföldről valamilyen módon beszerzett telefont gyári garanciával sózott a nyakamba.
Most nem tudok hova fordulni, mert nehéz bizonyítani, a cég "bűnösségét". Megyek a fogyasztóvédelemhez, hátha jutunk valamire. Legalább békéltető tárgyalásra Budapesttől 150km-re kell majd járniuk.
Telefon vásárlásához a következő javaslataim vannak:
- csak szolgáltatónál (esetleg ha megteheted, tőlünk nyugatra lévő országban vásárolj)
- ha mindenképp sufni boltban veszel, otthon véletlenül se frissítsd a szoftvert, mert esetleg kiborul a bili, a balhét pedig te fogod elvinni.
Szóval most alaplapot keresek a telefonhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Ukrajnai háború
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- 3D nyomtatás
- Hálózati / IP kamera
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest