- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz laposonly11 #7 üzenetére
Szerintem itt félreértés van: a pixelgrafikát már rég nem tekintik retro jópofaságnak, hanem egy önálló grafikai ág amely saját jogán megáll a piacon épp úgy, mint az izometrikus nézet, szöveg-alapú UI vagy a csili-vili sugárkövetéses 3D is. Egy indie horror kalandjátékhoz ez illik - ha AAA akció játéknak készült volna akkor valószínűleg nem ezt választották volna. Ahogy azért az is vitatható, hogy azért készül egy játék ezzel a technikával, mert kevésbé időigényes - ma már inkább hosszabb ideig tart ezzel szöszölni, mint Blenderben vagy Unrealben megvásárolható és ingyenes assettekből összedobni egy open world 3D területet amiben fel-alá küldözgetheted a játékost és az A-ból B-be való 10 perces utazási idők miatt a végén kevesebb fejlesztéssel is ki lehet hozni, hogy 20-30 óra a kampány.
-
gliskard
senior tag
válasz laposonly11 #11 üzenetére
és már csak az összes képhez kell készíteni egy-egy fotót amiből PS-ben át lehet konvertálni. csodás.
szerinted így készülnek a 8-16 bites grafikát imitáló játékok hátterei, asset-jei? -
Yutani
nagyúr
válasz laposonly11 #12 üzenetére
Valóban lehet így is alacsony felbontású, alacsony színmélységű képeket előállítani, de az nem pixelgrafikus, aki így dolgozik.
#tarcsad
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz laposonly11 #15 üzenetére
Nincs kétségem afelől, hogy bőven alkalmaznak leegyszerűsítéseket ahhoz a korhoz képest, mikor kényszerből kellett 8 bittel és pixelekkel dolgozni, mert nem volt másra digitális kijelző - ezt elfogadom. Ugyanakkor a jó ízlés és művészeti véna ehhez is kell, hogy a végén koherens és látványos végeredmény jöjjön létre.
De talán félre is ment a mondandó lényege, mert bár a bele fektetett időt is valóban meg kell becsülni, de nem feltétlen azt próbáltam kidomborítani, hogy szar munkához idő kell, épp ellenkezőleg: ha gyorsan össze tudja dobni úgy, hogy a játékos számára megteremti az immerziót, akkor szánjon csak 20 percet egy képkocka pixelesre retusálására és leanimálására, de a grafika hozzáadott értéke még így is valószínűleg magasabb lesz, mint ha valami lélektelen nagy-felbontású környezetben töltött volna akár sokszor annyi időt ugyanannak a jelenetnek a leképezésével. A kevesebb néha több.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- EAFC 24
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Autós topik
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...