- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Netfone
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
laposonly11 #15 üzenetére
Nincs kétségem afelől, hogy bőven alkalmaznak leegyszerűsítéseket ahhoz a korhoz képest, mikor kényszerből kellett 8 bittel és pixelekkel dolgozni, mert nem volt másra digitális kijelző - ezt elfogadom. Ugyanakkor a jó ízlés és művészeti véna ehhez is kell, hogy a végén koherens és látványos végeredmény jöjjön létre.
De talán félre is ment a mondandó lényege, mert bár a bele fektetett időt is valóban meg kell becsülni, de nem feltétlen azt próbáltam kidomborítani, hogy szar munkához idő kell, épp ellenkezőleg: ha gyorsan össze tudja dobni úgy, hogy a játékos számára megteremti az immerziót, akkor szánjon csak 20 percet egy képkocka pixelesre retusálására és leanimálására, de a grafika hozzáadott értéke még így is valószínűleg magasabb lesz, mint ha valami lélektelen nagy-felbontású környezetben töltött volna akár sokszor annyi időt ugyanannak a jelenetnek a leképezésével. A kevesebb néha több. -
válasz
laposonly11 #12 üzenetére
-
gliskard
senior tag
válasz
laposonly11 #11 üzenetére
és már csak az összes képhez kell készíteni egy-egy fotót amiből PS-ben át lehet konvertálni. csodás.
szerinted így készülnek a 8-16 bites grafikát imitáló játékok hátterei, asset-jei? -
Feketelaszlo
senior tag
válasz
laposonly11 #7 üzenetére
Szerintem itt félreértés van: a pixelgrafikát már rég nem tekintik retro jópofaságnak, hanem egy önálló grafikai ág amely saját jogán megáll a piacon épp úgy, mint az izometrikus nézet, szöveg-alapú UI vagy a csili-vili sugárkövetéses 3D is. Egy indie horror kalandjátékhoz ez illik - ha AAA akció játéknak készült volna akkor valószínűleg nem ezt választották volna. Ahogy azért az is vitatható, hogy azért készül egy játék ezzel a technikával, mert kevésbé időigényes - ma már inkább hosszabb ideig tart ezzel szöszölni, mint Blenderben vagy Unrealben megvásárolható és ingyenes assettekből összedobni egy open world 3D területet amiben fel-alá küldözgetheted a játékost és az A-ból B-be való 10 perces utazási idők miatt a végén kevesebb fejlesztéssel is ki lehet hozni, hogy 20-30 óra a kampány.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Filmvilág
- Jóárasított AI PC-ket szeretne látni az AMD
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Sony PlayStation 4 (PS4) Játékkonzol - Final Fantasy XV Day One Edition játék!
- Playstation 4 500GB Destiny The Taken King Limited Edition
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation Portal
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép. / I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest