- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobal
tag
válasz
MasterDeeJay #236 üzenetére
Ezt nem lenne olyan egyszerű megoldani, ahogy azt te gondolod. Egyrészt, pusztán a konfiguráció alapján a program nem tudja eldönteni, hogy azon mennyire fog jól futni a játék. Egyedül akkor, ha nagyon sokféle konfiguráción le van tesztelve a program, amit hardcode-olnak a programba, és az alapján nagyjából be tudja lőni. De még ez sem jó, ugyanis ahogy a cikkben is említik, az újonnan érkező hardvereket előre nem ismerheti a program, szóval minden új hardverre újra tesztet kéne futtatni, majd patch-et kiadni. Esetleg még az is egy lehetőség, hogy a játék futtat egy benchmark-ot, ami alapján belövi a részletességet, de ez meg a user-eket idegesítené.
Olyan megoldás is lehet, hogy a játék folyamatosan méri az FPS-t, és ahhoz igazítja on the fly a grafikát, viszont ezzel meg az a baj, hogy a részletesség folyamatos állítgatása is rengeteg erőforrást felemésztene, így emiatt sokkal rosszabb grafikára lőné be az automatika a játékot, mint amilyet maga a gép elbírna alapból. Esetleg valamilyen paraméterezett hiszterézises szabályozással meg lehetne oldani, hogy ne túl gyakran változtasson a grafika részletességén, és akkor mérséklődik a probléma... talán. -
tobal
tag
Egyesek azt gondolják, hogy értenek az informatikához, mert bemagolnak egy raklap adatlapot. Sokan pedig úgy vannak vele, hogy több programozási nyelven tudnak elegánsan programozni, tucatnyi hálózati protokollt ismernek, többféle operációs rendszer működését is átlátják, nulláról képesek áramkört tervezni és építeni egy mikrokontroller köré, amit aztán ők maguk programoznak... és azt állítják magukról, hogy nem értenek az informatikához. És igazuk is van. Minél többet tudsz valamiről, annál inkább rájössz, mennyire sekélyes is a tudásod
.
A grafika beállítása valóban nem túl bonyolult feladat, de azért azt kissé erős kijelentés, hogy ha valaki nem azzal kezdi egy új játék megismerését, hogy 20 percig finomhangolja a beállításokat, akkor az már egy agyatlan hülyegyerek. Nekem is van olyan ismerősöm, aki egyébként gépész, kb MINDENT meg tud szerelni, mindennek érdekli a működése, ennél fogva az informatikához is jól ért, és mégis mindig meghagyja az alap beállításokat. Akkor ő már egy eszetlen birka, kedves Gróf úr?
Ő tipikusan olyan beállítottságú, hogy érdekli a dolgok működése, tehát lehetőleg mindent meg akar érteni, amit használ. Ez egyfajta beállítottság, és lehet attól valaki kiváló történész akár, kedves sad_Vamp, betéve tudhatja a lexikonok szövegét, attól még nem feltétlenül lesz meg benne az a kíváncsiság és érdeklődő természet, ami a kreatív embereket arra sarkallja, hogy mindent szétszedjenek, megértsenek, és új dolgokat alkossanak belőlük.
Szerintem nagyon durván elbeszéltek egymás mellett.
-
tobal
tag
válasz
sad_Vamp #139 üzenetére
A stratégiákon kívül van még jó pár fajta játék, ami nincs konzolra. Pl. az indie játékok, amik manapság a kreatív játékfejlesztők egyetlen terepe a megnyilvánulásra, tipikusan csak windows-ra, osx-re és linux-ra készülnek, esetleg még androidra és ios-re. Tehát azok a játékok, amik egyedüliként képesek újszerű játékélményt nyújtani, nem léteznek konzolokon. Aztán ott vannak a szimulátorok, pl. a DCS sorozat, ami szintén nincs konzolon (és most nem akarok hülye sztereotípiákat hangoztatni, de komoly szimulátor kontrollert lehet kötni konzolra, úgyhogy lehetne konzolos átiratot csinálni ezekből, mégsem csinálnak... valszeg azért, mert nem lenne rá igény a konzolosok részéről). Ezen kívül point and click kalandjátékok sincsenek konzolra... hát ugye, azokban is gondolkozni kell. A komolyabb szerepjátékokról meg ne is beszéljünk (nyilván nem a Skyrim szintű "összetettségre" gondolok).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- EAFC 25
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Garanciális gamer notebook RÉSZLETRE bank és kamat nélkül, gyors szerződéssel! ASUS TUF Gaming F16
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest