Új hozzászólás Aktív témák
-
emelhu
aktív tag
"Előbb tegye magát gazdaságossá a MÁV, aztán szórja az ingyen szolgáltatásokat..."
Súlyos tévedés!
Ha nem megfelelő a szolgáltatás, akkor kevesebb a forgalom, de mivel a járatokat üzemeltetni kell, biztos a veszteség.Ha meg fapados, unalmas és szolgáltatásoktól mentes a vonatút, akkor az autózás kényelmét választják sokan, akár drágábban is, még ha örülnének is egy nyugis vonatútnak, ahol nem kell figyelni az útra. Lehet szunyálni vagy netezgetni.
Na és mivel az emberek eltérőek, így mindenkinél más-más az a kis többlet, amitől vonatra vált.
Egyeseknél a net. -
Vicoo
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #77 üzenetére
Nem, csak minden büfébe széria a nagy nyereségű antenna
-
zone
őstag
Azért jól eljutottatok az InterCitys nettől a balatoni bódékig.
-
Archer
őstag
válasz
DUNKENSTEIN #67 üzenetére
Jaj, csak a helynek van egy bérleti díja ha nem az övé (balatonparton méregdrága az ilyesmi, nyugodtan beszélhetünk milliós tételről egy normálisabb helyen egy szezonra) , a számtalan adó, járulék, anyámkinnya a az önkormányzat illetve az állam felé, az alkalmazottak után szintén stb. Szóval kicsit annál bonyolultabb mint ahogy te leírtad. Ennek ellenére valóban sokan pofátlan haszonkulccsal dolgoznak de általában az olyanok 1-2 szezonnál nem is húzzák tovább. Sokan inkább megveszik a teszkóban előre a motyót aztán viszik hűtőtáskában.
-
#06658560
törölt tag
válasz
DUNKENSTEIN #69 üzenetére
Mert?
A jelek szerint ´nálad vna probléma. -
#06658560
törölt tag
válasz
DUNKENSTEIN #67 üzenetére
Mozgó büfé? Hogy fognak oda többen menni? S ennyiböl hogy jön ki neked a mennyiség, s a nem veszteséges üzemelés?
-
#06658560
törölt tag
válasz
DUNKENSTEIN #65 üzenetére
Ezen megtérülési rátát mire alapozod?
-
DUNKENSTEIN
tag
Minden nyomorék gyorsan akar nagyon meggazdagodni..
Ugyan ez a szitu a balatonnál is. Dolgoznak 1 évben 2 hónapot és utána 10 hónapig ebből a 2 hónap bevételéből élnek, mert olyan árakkal csinálják.. aztán meg sír a szájuk, hogy jaaj derossz nekik mert 2 hónapot dolgoznak 1 évben..
Itt megjegyzem ha fele áron dolgoznának kb 5x annyi ember menne hozzájuk és több bevételük lenne, csak ehhez nincs agyuk.
-
Archer
őstag
válasz
DUNKENSTEIN #57 üzenetére
Nem a büfékocsikkal volt a baj, hanem az általuk kínált "szolgáltatással" meg azok áraival, azt kellett volna kicsit gatyába rázni. Régen emlékeim szerint azért vállalható árak voltak. A Railjet Bistroban is 15 Euro egy szendvics meg 5 Euro egy kávé... Tudom, osztrákok. Inkább az a szomorú, hogy ezt is sikerült szétcseszni, pedig régen azért működött akárki akármit is mond.
-
ntomka
nagyúr
válasz
DUNKENSTEIN #57 üzenetére
Egyszer vettünk barátnőmmel kávét rajta. Valami olasz kávé volt csak valami 4-500Ft-ért. Az olasz kávé íze kb a palomáéval vetekedett.
Szerintem is monnyanak le a büfékocsik.
-
Tybee000
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #56 üzenetére
talán blokkot adott
-
DUNKENSTEIN
tag
Egyszer vettem sört, gyenge 820Ft ért. Mondjuk az tény, hogy mikor ezt mondta azonnal csuktam be a tárcam, mondom pápá és otthagytam.
Takarodjanak is el ezek a büfékocsik....
Érdekes.. Szicíliában amikor mentünk át a szoroson Olaszországba (amikor a komplett vonatot bepakolják a kompba) elmentem a büfékocsiba és kértem 2 x fél liter kólát (mert ilyenkor ugye nincs áram a vagonokban mert a mozdony marad és lesz vagy 40 fok fél-egy órára, bár fel lehet menni a fedélzetre) és átszámolva fizettem érte valami 670Ft ot. Azt hittük az elején, hogy elszámolta a csaj, de utána néztük a számlát (mert hihetetlen de adnak) és mondta a barátnőm, hogy ez tényleg ennyi... (És adtak ajándékba valami szappant, bár nem értettem hogy ez hogy jön össze
)
Mit kaptam volna ezért itthon? 1 presszókávét... cukor és tej nélkül, maximum...
-
Archer
őstag
Jah, a büfékocsik meg eltűnnek az összes belföldi vonatról.
-
MageRG
addikt
Wifi? Tekintve, hogy a MÁV még a légkondicionált IC-kocsit sem képes biztosítani rendszeresen egyes járatoknál (pl. Keleti-Békéscsaba), marha nagy szükségét látom ennek.
És akkor még nem is beszéltem az elővárosi vonatok állandósult késéséről... -
Orton96
aktív tag
Már csak a BKV buszokra kéne
-
Apika
addikt
Ez egy jó hír, de legyen is így!
-
gg72
veterán
Gysev vonatokon ez nem ujdonsag,most is onnan irok eppen...:-)
-
debrejo
senior tag
Untam én is az elején, amíg nem jött össze egy baráti társaság akik mindig ugyanakkor utaztak. Igaz én csak egy Szombathely-Győr útvonalon közlekedtem. A buszt azt kifejezetten rühelltem, még most is. Stoppolni csak egyszer stoppoltam hazáig, Celldömölkről. Másnaposan jöttem haza, bealudtam, felriadtam hogy áll a vonat és leszálltam. Totál kimentem a pályaudvarról mire észrevettem hogy az nem Szombathely
Mellesleg azt szerettem a gyorsvonaton azon kívül hogy olcsóbb volt hogy nagyon sok diák utazott olyankor (vasárnap délután/péntek délután), lehetett ismerkedni
Szóval jó volt fiatalon a vonatozás, de a téli -20ban az ablak hiányos tömítése miatt besüvítő szél meg beeső porhó így krisztusi korban már nem tűnne viccesnek. -
DUNKENSTEIN
tag
Milyen őrületes fejlesztés.. Kár hogy a világ 99%-án az összes ilyen szintű "üzleti" vonaton már vagy 5 éve van wifi
(#39) bambano : Aztán herótod lett a mutogatós bácsiktól
-
baluka26
veterán
Én már egyszer Railjet-tel mennék szívesen
-
-
Vicoo
senior tag
Nekem pl jó lenne, mert amikor utazok akkor általában lassú a netem, talán a kocsi miatt mint fentebb írták, de ha a kocsinak a netje van osztva belül, akkor talán jobb sebességet érek el. Ja és a netem 100mega , így előfordul hogy már csak a csökkentett sebességet tudom használni amiko utazok, így ez "kiesne".
-
Tomix24
addikt
-
zone
őstag
Én azt a hírt várom, hogy mikor lesz minden vonaton használható WC, lehúzható ablak, télen 50 foknál hűvösebb kocsi, IC-ken működő klíma.
-
bambano
titán
nem teljesen értem, hogy megy ez meg mire jó... van egy 3g modem a notebookban meg a tabletben, azzal netezek vagy a vonat wifijén keresztül a vonat 3g modemjén osztozkodom egy halom utastárssal.
miért is jó ez a wifi?
-
Tybee000
aktív tag
Ha nem próbáltátok még akkor kéretik nem sírni. A Debrecen Budapest vonal teljes hosszán tudtam minden fennakadás nélkül netezni megfelelő sebességgel, és erős a portszűrés is.
-
debrejo
senior tag
Számomra nem ez lenne az első, ha utasokat szeretnék fogni. Ha megoldanák a sok mutyizást/korrupciót, fejlesztenék az utazás kényelmét, az útvonalakat, sokkal többet tudnának spórolni, lenne több pénz fejlesztésre, talán még a jegyek is olcsóbbak lennének. Amíg nekem olcsóbb kocsival lemenni Szombathelyről Miskolcra és vissza mint vonattal, ráadásul jócskán gyorsabb is, nem alternatíva a máv, még wifivel sem.
Szerintem nem a wifi totális lefedettségének elérhetővé tétele a legégetőbb probléma náluk.
Toth_Jani: -
Vicoo
senior tag
Szeged - Bp közt is sokszor elmegy a Telenor 3G, néha a teljes hálózat.
-
Toth_Jani
őstag
Vagyis megszüntetik az Intercity járatokat?
-
ROBOTER
addikt
Semmi köze nincs a kocsi belsejében általad tapasztalt térerőnek ahhoz, hogy a fémszekrényen kívülre elhelyezett speciális antenna miként működik.
A modern kocsikon és az IC-ken ráadásul még rosszabb a vétel, mint a régiek esetében, mert a hőtükröző bevonat az ablakokon fémeket/fémoxidokat tartalmaz, még tovább rontva a vételt.
Ettől függetlenül ez a projekt bázisállomás telepítéssel/átalakítással is jár.
-
ng0ofy
KORREKTOR
Ez jó hír... lenne, ha egy kényelmes, gyors, olcsó kötöttpályás cégtől hallhatnánk...
-
baluka26
veterán
válasz
Mr.Csizmás #14 üzenetére
Ezt még nem figyeltem, legközelebb amikor megyek Pestre meglesem
-
baluka26
veterán
válasz
Mr.Csizmás #12 üzenetére
Legjobb Bicske alsó-Herceghalom között, amikor megy vagy hússzal a drága
-
Mr.Csizmás
titán
egen, német nyelvterületre ez a legrövidebb út
de utálom nagyon, teli van lassújelekkel, hiába "emelt sebességű vonal", ami valójában 140-160, az csak komárom-hegyeshalom között, előtte tiszta szégyen, de ez a máv finanszírozását minősíti, hogy csak az üzemveszélyes, meg a nagyon hátráltató hibákat javítják ki.
-
baluka26
veterán
válasz
Mr.Csizmás #10 üzenetére
Ja. Tatabányán van 3G, meg aszem Bicskén, de csak Bicskén, aztán Biatorbágytól befele. Közte meg 2G, de leginkább egy csíkkkal, szóval inkább nincs, mint van.
Tényleg lehetetlen telefonálni.
Szoktál járkálni ezen a vonalon?
-
-
banhammer
veterán
Ott a pont.
Főleg amikor egy nagy fejes nyőgi ki, hogy mekkora korrupció, mutyizás meg a MÁV körül.
Amúgy nem lenne rossz a WiFi az elővárosi vonatokon, csak kiváncsi lennék rá, hogy milyen minőséggel, sebességgel menne a net.
Én alapból tiltanám a torrent, stream, adatot. -
debrejo
senior tag
Előbb tegye magát gazdaságossá a MÁV, aztán szórja az ingyen szolgáltatásokat...
-
ntomka
nagyúr
Egyszer próbálkoztam vele, akkor sem tudtam használni semmire...
-
sagit
veterán
Ez tök jó de ehhez lefedettség is kellene.
Pécs-Pest vonalon se a Telenor se a T-Mobile nem tud végig.3g-t biztosítani. Van hogy EDGE-t sem. Érdekes lesz így a sebesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Futás, futópályák
- Horgász topik
- Formula-1
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű - 1 töltési ciklus - 2026. 05. 13.-ig Apple gar
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest