- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
Nálam is ugyanez van, már legalább egy hete. Sim kártyát cseréltettem, és pontosan e hét közepén, március 9-én váltottam telefont is (Samsung Galaxy Note 3-ról Galaxy S7 edge-re).
A hibát többször is bejelentettem, 11-én azt mondták, hogy mostmár elhárították. Ma (14-én) ugyanez van, félpercenként-percenként megszakad a mobilinternet kapcsolat, ez így gyakorlatilag használhatatlan.
Remélem, hogy hamarosan végleges hibaelhárítás lesz, kezdek erősen elgondolkodni, hogy megérte-e UPC mobilra váltani. A következő havi számlában kíváncsi leszek, hogy a folyamatos központi hiba miatti szolgáltatás kieséseket kompenzálják-e. -
laci0530
senior tag
Biztos, ami biztos alapon írtam egy kis levelet az UPC ügyfélszolgálatnak, rákérdezve az akadozó, ill. használhatatlan szolgáltatás miatti esetleges kompenzációra és a végleges hibaelhárítás várható idejére is. Az automatikus válaszüzenet szerint 48 órán belül nyilatkoznak.
-
laci0530
senior tag
Ma reggel is ugyanez a helyzet, ez mostmár egyszerűen katasztrofális.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, elvileg dolgoznak a hiba elhárításán, de gyakorlatilag már több mint egy hete ezt állítják, és mégsem vehető igénybe rendeltetésszerűen a szolgáltatás, amiért teljes havidíjat fizetünk. Lassan elgondolkozom, ha ez így megy tovább, hogy felmondom a szerződést, pedig a vezetékes szolgáltatást is kizárólag azért köttettem be (volt másik szolgáltató által biztosított net korábban), hogy a korlátlan és lassítás nélküli mobilinternetre előfizetői szerződést köthessek.
Ez így nem szolgáltatás, csak annak a néha, időszakos foltokban felcsillanó reménye, amiért nemhogy a teljes havidíjat ki kell csengetni alapesetben, hanem még lehet más szolgáltatónál is előfizetést kötni, ha ténylegesen, komolyan igénybe is akarja venni a mobilinternetet az ügyfél.
Akinél ugyanez a helyzet, érdemes írásban jelezni (webes felületen, már ha van más netes hozzáférés is, mint amire előfizettünk) , pontosan megjelölve a szolgáltatáskiesések kezdetét és az igényt a kompenzációra, én megtettem.
De ha a héten nem oldják meg, akkor nagyon erősen elgondolkozom azon, hogy nem vacakolok tovább és megszüntetem az előfizetésemet.
-
laci0530
senior tag
válasz horseface77 #946 üzenetére
Remélem, összekapják magukat, ez így viccnek is rossz..
#947 Denko: igen, minél többen jó, ha jelezzük, ne lehessen egyedi problémaként ignorálni.
-
laci0530
senior tag
válasz wjbhbdux #950 üzenetére
6.000,- kemény magyar forint/hó (és akkor a vezetékes szolgáltatás díja még ezen felül fizetendő, az is sokezer pénz) azért annyira nem olcsó.. főleg, ha a kínált szolgáltatásokat európai összehasonlításban nézzük meg.
Ha meg csak fizetni kell (a munka értékét a nyugati viszonyokhoz képest kb. negyedére degradáló hazai javadalmazásból), de a szolgáltatás minősége már egy hetes időszak után is értékelhetetlen, akkor pláne felmegy a pumpa.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
Én októberben fizettem elő, akkor csak napi néhány alkalommal írta ki a telefon, hogy nincs hálózati kapcsolat (nemcsak net, hangalapú sem).
Ez a mostani szolgáltatás kiesés viszont brutális. Ilyet még egyik szolgáltatónál sem tapasztaltam, pedig 1998 óta van mobiltelefonom. Ilyen kritikán aluli minőségű, bizonytalan szolgáltatás még árvíz, hóvihar idején sem volt soha, ilyen hosszú időn keresztül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.