- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
Nálam is ugyanez van, már legalább egy hete. Sim kártyát cseréltettem, és pontosan e hét közepén, március 9-én váltottam telefont is (Samsung Galaxy Note 3-ról Galaxy S7 edge-re).
A hibát többször is bejelentettem, 11-én azt mondták, hogy mostmár elhárították. Ma (14-én) ugyanez van, félpercenként-percenként megszakad a mobilinternet kapcsolat, ez így gyakorlatilag használhatatlan.
Remélem, hogy hamarosan végleges hibaelhárítás lesz, kezdek erősen elgondolkodni, hogy megérte-e UPC mobilra váltani. A következő havi számlában kíváncsi leszek, hogy a folyamatos központi hiba miatti szolgáltatás kieséseket kompenzálják-e.