Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz apaszka #944 üzenetére

    Ma reggel is ugyanez a helyzet, ez mostmár egyszerűen katasztrofális.

    Hívtam az ügyfélszolgálatot, elvileg dolgoznak a hiba elhárításán, de gyakorlatilag már több mint egy hete ezt állítják, és mégsem vehető igénybe rendeltetésszerűen a szolgáltatás, amiért teljes havidíjat fizetünk. Lassan elgondolkozom, ha ez így megy tovább, hogy felmondom a szerződést, pedig a vezetékes szolgáltatást is kizárólag azért köttettem be (volt másik szolgáltató által biztosított net korábban), hogy a korlátlan és lassítás nélküli mobilinternetre előfizetői szerződést köthessek.

    Ez így nem szolgáltatás, csak annak a néha, időszakos foltokban felcsillanó reménye, amiért nemhogy a teljes havidíjat ki kell csengetni alapesetben, hanem még lehet más szolgáltatónál is előfizetést kötni, ha ténylegesen, komolyan igénybe is akarja venni a mobilinternetet az ügyfél.

    Akinél ugyanez a helyzet, érdemes írásban jelezni (webes felületen, már ha van más netes hozzáférés is, mint amire előfizettünk) , pontosan megjelölve a szolgáltatáskiesések kezdetét és az igényt a kompenzációra, én megtettem.

    De ha a héten nem oldják meg, akkor nagyon erősen elgondolkozom azon, hogy nem vacakolok tovább és megszüntetem az előfizetésemet.

Új hozzászólás Aktív témák