- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Egon
nagyúr
válasz
UnSkilleD #29 üzenetére
Ebben az esetben valahogy nem osztozom az általános hurráoptimizmusban...
gtamate2: mire lesznek dx12-re írt játékok, addigra szerintem - a csúcskategóriát leszámítva - valamennyi jelenleg kapható hardver kevés lesz... Ez egy ilyen "játék".
Nekem 500-as szériájú nV kártyám van, tehát nem ideális dx12-re. Lehet hogy ősszel újítok egy új, 800-as szériájúra, de az is lehet, hogy kivárok, még nem tudom. -
Egon
nagyúr
A DirectX 12 legjobb része, hogy a grafikus meghajtókat jelentősen egyszerűsíteni lehet, illetve kell is, hiszen a relatíve alacsony szintű elérést biztosító API-k egyik lényeges eleme, hogy átcsoportosítja a kontrollt a hardver felett. Eddig rengeteg tényezőért maga az API, illetve az adott grafikus driver felelt, ami nem feltétlenül rossz, hiszen az alkalmazás hibáit a meghajtóval korrigálni tudja, de ugyanakkor vannak olyan szituációk, amikor a rendszer lényegében sokszoros munkát végez, hiszen ugyanazt a feladatot megcsinálja a program motorja, az API és a driver is (például render state-ek szűrése), ami egyszerűen felesleges.
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot. Ezen belül is leginkább a shader programok futtatását oldja meg, és igazából más fontosabb dolgot nem is. A driver is nagyon vékony lesz, hiszen az API működésének egyszerűsítése kevesebb beépített rutint igényel. Viszont az adott program motorja lényegében teljesen átvesz olyan feladatokat, amelyeket eddig az API és a driver látott el, vagy legalábbis nagyrészt feleltek ezekért.
Jól értem, ez azt (is) jelenti, hogy - bár relatíve lassú volt, de - eddig valamilyen szintű stabilitást biztosított a driver és a directx, ezután - a mantlihoz hasonlóan - több a felelősség az egyes alkalmazások fejlesztőinek a vállán, ami jó eséllyel stabilitásbeli problémákat okozhat?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Crypto Trade
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Formula-1
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OLED monitor topik
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Napelem
- eBay
- Steam Deck
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB / Kártyafüggetlen 1ÉV GARANCIÁVAL
- Nothing Phone 1 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest