Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atidzsiforc

    őstag

    válasz .LnB #5 üzenetére

    Nekem ennek ellenere adja, mint a diszno. Mondjuk ut3-ban mar megszoktam valamennyire. OneFrameThreadLagot, framerate smoothingot meg a mousesmoothingot ha kikapcsolja az ember, utana mar majdnem jo.

    De piszkaljuk a deveket a forumon, szoval hatha alkotnak valamit, legalabb olyan jo ha lesz, mint wicklandban akkor lesz olyombodotta'. :DDD Van UE3-ban elvileg mar egy uj beepitett directinputtal mukodo egerkezelesi eljaras, igazan berakhatnak kiprobalasi celbol

  • atidzsiforc

    őstag

    válasz .LnB #1 üzenetére

    Ez latszolag jobban "keszen van", mint a reflex, viszont benne vannak a sokakat zavaro ue3-as betegsegek (mouse smoothing default on, nincs raw input stb). Viszont csak 1 map van perpill es meg nincs kint az editor, de majd jon tavasszal. Van egy eleg konkret developer roadmap, hogy mire lehet szamitani az ea folyaman.
    Sokan sirnak hogy op a raketaveto, kozben meg csak meg kene tanulni celozni az egerrel a sok nubnak ;] , kb minden fegyverbol kihozhato ugyanakkora (nem splash) damage. A mozgasban poen, hogy a lepcsokon vegig fel lehet ugralni mint quake live-ban, meg ha dodge-bol ugrasz akkor dob rajtad akkorat, mint egy tisztesseges circle jump quakeben. Persze bunnyzni nem lehet, de a map design (legalabb is eddig) miatt kb mindenhol ott vagy 1-2 ugrasbol, a futas meg eleg gyors. Ja es nincs shock kombo aminek koszonhetoen a gunplay teljesen mas mint ut-ben. Olyan halo quake/doom hl2dm feeling keverek szvsz.

    mind2 jatek egesz jol fut (2-300fps a gepemen), reflexben a jelenlegi sfx eleg idegelo, nekem konkretan megfajdul tole a fejem.

    amugy reflex es q3 cpm kozott az a lenyegi kulonbseg perpill, hogy reflexben nincs wall clipping (mikor beakadsz a fal sarkan es kicsit megboostol), plusz a megahealth ugy spawnol mint ql-ben/vq3-ban (mar ha jol erzekelem)

Új hozzászólás Aktív témák