Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Fiery #171 üzenetére

    De szinte a Carrizo-nál is biztosnak tűnik, hogy a DDR4 egy felesleges feature (vagy kimaradt?). A HBM meg úgyis a tokozáson kapott volna helyet. Mekkora plusz költséget jelentett volna a gyártóknak azon túl, hogy drágább lett volna a lapka (ami mellé viszont nem kellett volna DDR3 és az ahhoz szükséges alaplapi vezetékelés)

    (#170) wjbhbdux: Ha az AMD nem nyújtja mindkét AAA konzol alá a hardvert, akkor a Mantle-nek esélye sem lett volna letenni két API alapjait. Így meg van egy komoly helyzetelőnye a cégnek, amit vagy ügyesen kihasznál, vagy elbénáz. Mindenesetre sokat mond, hogy az nVidia igényét érezte a GameWorks-nek, míg korábban azért nem esett nehezükre a tiszta verseny.

    A továbbiakban meg a Sony fejlesztései dobhatnak az AMD APU-in.

    Nyilván persze se a DX12/Vulkan, se pedig a Sony HSA irányú fejlesztései nem fogják előnybe hozni az AMD termékeit, de manapság már az is nagy szó, ha nincsenek szoftveres hátrányban ill nem futniuk kell a piaci igények után, hanem egy általuk megszabott úton fejlesztve haladni. Egy ekkora erőforrásokkal rendelkező cégnek az is sokat segít, ha a piacot nem a konkurencia diktálja.

Új hozzászólás Aktív témák