Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz #32839680 #49 üzenetére

    A pár hónap múlva megjelenő konzolra fejlesztett 2014-es játékokat nem tartanám a jövőnek, erősen a küszöbön vannak.
    Multiplatform játékoknál a a legtöbb fejlesztőnél PC a lead platform x64 DX11 kóddal. A konzolok csak target platformok. Ez annyit jelenet, hogy highend PC-re írnak egy full spec kódot skálázhatóan, majd ebből deriválják a kódot konzolokhoz azok képességeinek függvényében.

    So Final Fantasy 15 is now a PS4 and Xbox One title, but Nomura is quick to point out that he's favoring no console over the other. "Previously we proceeded with development based on the capabilities of consoles like the PS3," he said. "Now, though, we're developing on DirectX 11, not based on the PS4 or the Xbox One. This lets us develop full-spec without worrying about individual platforms, then port it to each console in the most appropriate way. As a result, the original FF15 runs on a pretty high-spec PC, and how close a console gets to this original depends on its specs. The idea is to keep our options open; if a console comes out in the future that can recreate the original, we can handle that. It's the opposite approach from your typical 'multiplatform' project which bases itself on the specs of a single console."

    The Crew autós multiplatform játék full specnek megfelelő DX11-ből fordított kódja PS4-en 3* lassabban fut mint egy highend PC-n. Innen indul az optimalizálás a konzolokra, hogy valahogy feltudják húzni PC szintre.

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz tom_tol #48 üzenetére

    Asztali diszkrét GPU piaci részesedés évek óta be van állva 6x vs 3x százalékra az nvidia javára. Amióta két szereplős a piac, ATI/AMD soha nem tudta érdemben megközelíteni a zöldeket.

    [link]

Új hozzászólás Aktív témák