- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Viszont akkor nem látom mivel spórol a boldog tulaj, ha évi mondjuk 10e km-t rak bele. Mitől lesz ez jó?
Nem azt mondom, hogy a koncepciónak nem lehet létjogosultsága. De ebben a formában számomra inkább a parasztvakítás kategória. Főként mert városban még a zöld energia is javarészt csak álom. Így a környezettudatosságot rá húzni is az erős mese. A töltéstárolás egy vicc. Én nem hiszem, hogy ebben a formában önmagában az elektromos autózás képes lenne hatalmas teret nyerni. Az elektromotorok nagyon jók, hatékonyak. Rengeteg helyen használják a közlekedésben régóta. De az infrastruktúra és a kiszolgálásukra kiépített rendszer gyenge és kevés. Arról nem beszélve, hogy az emberiség az elektromosság előállítását még mindig túlnyomó részt fosszilis cuccok égetésével nyeri. Ha innen közelítem meg, akkor egy hybrid mindenképp életképesebb egyenlőre. Kevésbé kompromisszumos és önmagában el tudja látni a rövid és hosszú távú feladatokat. Nem feltétlen kell második autó sem mellé. Városban elektromos, arra elég az az 50-60km is. Minden másra meg ott a benzin. Így nekem ez ebben a formában inkább energia és pénz pazarló megoldás. A pénz is energia, amit meg keresel, gyártás, fejlesztés, stb és lehetne ezt a végtelenségig ragozni. Persze, kell a fejlődés. Az meg máshogy nem megy. De környezettudatosnak titulálni egy elektromos autót, csak azért mert direktbe nem éget üzemanyagot? Szerintem költői túlzás, még ha önmagában a tény igaz is. Persze, ez csak vélemény."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Egérpad topik
- Háztartási gépek
- Filmvilág
- alza vélemények - tapasztalatok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android játékok topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen