Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D4rkAv3ng3r

    senior tag

    válasz Vazallus #196 üzenetére

    Nem az a baj, hogy nem lehet szép játékot csinálni DX9-ben hanem az, hogy pont, hogy lehet kisebb gépigényűt. A Crysis a sok hazugsággal a CryTek ellenében mezei DX9-es játék volt meg is lett az eredménye horror gépigénye volt megjelenéskor. Amikor meg az Assassin's Creed jött ki DX10.1 support-tal akkor sokkal kisebb gépigény mellett megvolt ugyanaz a látvány. Emlékszek, hogy egy 2600XT vagy 8600GTS-en is vígan elfutott maximális grafikán. Persze DX10.0-val szívtam a 8600GTS-emmel mert élsimítás az nem volt. :D Később tavaly októberben amikor váltottam 4850-re már AA is lett. (meg persze sokkal erősebb is mint az elődje). Amikor megjelent a Tom clancy's H.A.W.X. lehetett látni a teszetken, hogy Dx10.1-el gyorsabb lett a játék. Szóval van és lesz is értelme, Blizzard sem véletlenül fogja támogatni a DX10.1-et de az Unreal Engine 3.5 is fogja a nyilatkozatok szerint.

Új hozzászólás Aktív témák