- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
Új hozzászólás Aktív témák
-
tecsu
addikt
válasz
kikikirly #103 üzenetére
De ezt nem akadályozza az RT. Kikapcsolod és nyomatod a többi effektet ultra szinten vagy a 4K-t, ahogy neked tetszik. Az RT semmiből nem von el semmit, csak egy plusz opció, ráadásul még kb. béta szinten van, szerintem az optimalizációban is komoly elehtőségek vannak. Talán idővel 10-15% FPS különbség lesz on/off állapot között.
-
tecsu
addikt
válasz
kikikirly #52 üzenetére
A Ray Tracing nem megy ezek rovására. Az RT-fejlesztők nem ellenségei a más vizuális trükköket fejlesztőnek, ráadásul a játékos választhat, mert nem kötelező a RT: állítható sőt, ki is kapcsolható.
A RT fejlesztése tehet arról, hogy rossz a "részecskefizika" vagy hogy a tesszeláció nem hat a geometriára? Dehogy, inkább ez húzhat más területeket is, hogy közeledjenek ehhez a minőséghez.
A tükröződés meg az árnyékvetülés igenis fontos minden 3D-s játékban, én éppen azon csodálkozom, hogy eddig mostohán bántak ezzel a területtel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest