Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz DrTroglodyte #16 üzenetére

    "Igazán esendő játékhőst eddig még csak kalandjátékokban láttam:"

    Hmm igen, a régi elfeledett műfaj. Várom már, hogy visszatérjenek. A tabletek terjedésével meg is lenne a megfelelő alkalom rá, ott a point & click sztem jobban fekszik, az irányítás miatt. A Machinarium is mekkora volt pár évvel ezelőtt, zene, rajzolás, hangulat, feladványok... a The Longest Journey-t is lehet, hogy valamikor újra előveszem, egyik kedvencem a témában.

  • .mf

    veterán

    "Troy elmondása szerint ez a főszereplő nem egy klasszikus hős, nem egy badass figura, egészen más karakter. Ő egy szokványos srác aki tudja használni a fegyvereket, mert muszáj neki. Ő minden nap az életéért, a túlélésért harcol."

    De forradalmi... szóval a két lábon járó könyörtelen, empátiamentes, lelkiismeretfurdalás nélkül mészárló, vérprofin minden fegyverhez értő és kiválóan lövő, dobó, ütő, minden sérülést -- még ha egy tank el is lövi a lábát -- csak egy kis látászavarral elviselő és medkittel másodperc alatt felgyógyuló, komplett fegyverraktárral a hátán órákig futni képes, irányokat, feladatokat és muníciót fejből tudó terminátorból csináltak egy új hős modellt, azáltal, hogy a fenti listából 1-2 elemet kihúztak? Hűha,de reális és radikálisan új lett hirtelen...

    Könnyen elhalálozó, fegyverekkel túlélésért küzdő modellt már sokat láttunk horror-elemes fps-ekben (Metro, Stalker). Új modell volt az Amnesia, ahol csak menekülni tudtál a szörnyek elől, féltél, paráztál, bujkáltál, és semmilyen fegyvered nem volt. Vagy régi klasszikus a SH2, ahol főhősünk, midőn először futott össze egy piramisfejjel, miközben az éppen halálra kefélt egy szörny-ápolónőt, inkább egy szekrénybe bújva remegve várta, hogy befejezze az aktust és elmenjen, minthogy szembeszállt volna vele.

Új hozzászólás Aktív témák