Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kymco

    veterán

    válasz bambano #12 üzenetére

    Amiről beszéltem meg is tapasztalom a három gyerekem mellett, és gyakorlom is velük. Alig van igényük a számítógépezésre, pedig otthon az androidos mobilokat nem számolva 4 teljes értékű számítógép is van. Inkább kint vannak a szabadban, bringáznak, esténként olvasnak. Persze van időnként tv is, meg számítógépezés is, de az utóbbi összességében elég kevés.
    Tehát a negyedikes osztályig a gyermeknek, ha odafigyelő szülői háttere van, nem nagyon van szükségük a számítógépekre, és nem igen van tere annak, hogy "meglepetéseket" okozzanak. Ha van tere ilyen "meglepetéseknek" 10 éves korig egy családban, ott, nincs rendben szvsz a családi élet.

    Én nem tiltom az informatikát, jobbat igyekszem nyújtani nekik. Ha akarnak játszani, akkor előbb-utóbb játszhatnak, de nem igazán akarnak... :D
    Az egér kezelés, billentyűzet használata, nyomógombok és egyebek egy ilyen gyereknél hihetetlenül rövid időn belül készség szinten mennek. Erre felesleges ebben a korban órákat szánni heti szinten.

  • kymco

    veterán

    Biztos megköveztek ezért, de én az általános iskola 1-4. évfolyamán nem oktatnám az informatikát. A gyerek inkább rohangáljon, olvasson és jászon sokat... Használja ki, hogy az életkorának megfelelően a vizuális fantáziája erősebb, mint az idősebb korosztályoké, nem kell korlátozott vizuális ingerekkel tompítani.
    Később elkezdve sem marad le semmiről, max. jobban megéli a képességeit.
    A többiről nem tudok nyilatkozni...

Új hozzászólás Aktív témák