Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Visszatér a Pebble
PROHARDVER! témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
titán
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Új ingyenes hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest