Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
félisten
válasz holozis_HUN #33 üzenetére
Nem azzal van a gond, hogy előjött egy hiba. az előfordul. A hozzáállásuk szerintem az ami nem megfelelő.
Úgy néz ki az arcuk is a céggel együtt növekszik.
Azért még messze nem akkorák, hogy leszarják az ilyen jellegű dolgokat. Ok javítják (illetve megpróbálják), de már előre azt kommunikálják, ha nem sikerül így jártál. Nem granciális probláma.
Ha veszek egy terméket, ami nem olyan mint amilyennek lennie kellene, az bizony garanciális probléma.Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást?
Ha valóban ilyen mert ez az amloed kijelzők tulajdonsága (szerintem aez a része kamu , hiszen mások meg tudják oldani, hogy jó legyen) akkor mit is akarnak szoftveresen javítani?
-
Ricardo
félisten
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
-
Ricardo
félisten
válasz holozis_HUN #52 üzenetére
Várjuk a tapasztalatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Gitáros topic
- Bittorrent topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- LEGO klub
- További aktív témák...
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- iPhone 15 Pro Max 256GB (közel 3 év garanciával)
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával