Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • strogov

    senior tag

    válasz Set-Comment™ #142 üzenetére

    Csak annyira amennyire a "rombolható" pálya. Ha a remek algoritmus után ugyanaz a játékmenet folytatódik mint a kevésbe remek után, akkor csak a szarnak egy pofon. A rombolható pályáknak sincs semmi értelme a mai formában. Ígyis-úgyis ugyanaz történik.
    Az élethűbb labda kezelésnek akkor van értelme (a látványon túl), ha tehetsz azért, hogy jobban vegye le a labdát a játékos. Ha nem tehetsz, akkor az állandókból kiválasztott közelítő érték ugyanolyan játékmenetet eredményez mint a bonyolult számításos ... csak szebb (élethűbb) lesz a látvány.

  • strogov

    senior tag

    válasz sh4d0w #123 üzenetére

    A FIFA és a BF4 is speciális multiplatform játék. Előbbinél a játékos bázis nagy része konzolos, utóbbinál desktop-os. Ebből következik, hogy FIFA-val a konzolosok irányába villantani akarnak. Hoztak egy olyan döntést, hogy desktop-ra marad a régi motor. Ez textura és polygon szám növeléssel valószínű még évekig nem néz majd ki rosszul. Konzolra pedig fejlesztenek valamit ami kihasználja az architektura előnyeit.

    X1, PS4 a megjelenés hetében 10 milliós nagyságrendben lesz a játékosoknál, X1 ráadásul FIFA pakkal. Desktop-on meg jövő ilyenkor is nagyítóval kell majd keresni a hasonló gépeket.

    BF4 ezzel szemben desktop játék. A gamepad-es játékosokat össze sem érdemes engedni az egér, billentyűzetesekkel mert csak sírás lenne belőle. Nyilvánvaló, hogy az engine fejlesztésénél a desktop architekturát vették figyelembe, ami kevésbé kedvező a konzoloknak.

    A konzolok előnye akkor lesz csak számottevő ha ezt játékmenetben is ki lehet használni. Ameddig csak szebben pörög a labda, és valósághű csavarásokat lehet lőni, addig ez kb. a rombolható környezet című kb. 15 éves történetre hajaz (gyk.: ki nem szarja le ha csak előre kijelölt részeket rombolhatok).

Új hozzászólás Aktív témák